לוקאקו התעמת עם פוגבה, יונייטד רוצה לרכוש את סאנצ'ו

רומולו לוקאקו
רומולו לוקאקו | Gettyimages

עצבים בחדר ההלבשה של השדים האדומים לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן, הבלגי כעס על הצרפתי שלא נתן לו להשלים שלושער. במועדון סימנו את הקיצוני של דורטמונד וישקיעו 100 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

למרות שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בתקופה הכי טובה שלה בליגה מאז הגיע אולה גונאר סולישאר, בכל זאת יש בעיות בקבוצה. בתקשורת האנגלית גילו כי במהלך הניצחון 2:3 של על סאות'המפטון בשבת, לוקאקו כבש פעמיים ורצה לבעוט את הפנדל אותו החמיץ פול פוגבה כדי להשלים שלושער, אבל הצרפתי התעקש לבעוט והשניים רבו לאחר מכן למרות שהם נחשבים לחברים טובים. יונייטד תשחק מחר (רביעי) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן, אחרי ההפסד 2:0 במשחק הראשון, ללא פוגבה המורחק. סולשיאר הזכיר לשחקנים שהם חייבים להיות מרוכזים במשחק וכל ריב ביניהם יגרום לכך שהם לא יתרכזו במטרה והיא להפוך את התוצאה בצרפת.


לוקאקו חלם לכבוש שלושער ראשון באולד טראפורד מאז הצטרף בקיץ שעבר ונאלץ להסתפק בצמד שהיה השני שלו ברציפות. לאחר המשחק הבלגי נשמע נינוח בעמדת הראיונות והצהיר שהוא לא כועס, אבל האמת הייתה אחרת. החלוץ הזכיר לאנשי יונייטד שהוא תמך בפוגבה בתקופה הרעה שלו במועדון וכשהיה מסוכסך עם ז'וזה מוריניו.



השניים רבו בחדר ההלבשה ומי שהרגיע אותם היה המנג'ר אולה גונאר סולשיאר. פוגבה אמר להגנתו כי הוא בועט הפנדלים הקבוע בקבוצה, והייתה לו הזכות לבקש לבעוט. בנוסף, פוגבה בדרך כלל לא מחמיץ מהנקודה הלבנה וכבש העונה חמישה פנדלים במשחקי הליגה. לעומתו, לוקאקו אמר לפוגבה: "תראה איך מוחמד סלאח פירגן לרוברטו פירמינו ונתן לו לבעוט את הפנדל בניצחון 1:5 על ארסנל כדי לאפשר לו להשלים שלושער. חבל שלא עשית את אותו הדבר גם איתי"


מקור ביונייטד אמר: "הייתה שיחה קשה מאוד בין לוקאקו לפוגבה. רומלו ממש לא אהב את מה שעשה לו הצרפתי. השניים כיבסו את הכביסה המלוכלכת בחוץ ולא התביישו לדבר בגלוי על הימים בהם פוגבה סבל ממוריניו". כעת לא ברור אם היחסים בין השחקנים יהפכו לבעיה בחדר ההלבשה.



רומלו לוקאקו. עימות עם פוגבה בחדר ההלבשה. (AFP)


בתוך כך, בעיתון האנגלי "טלגראף" דווח כי יונייטד רוצה לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד ב-100 מיליון ליש"ט, כשהוא יהיה הרכש הכי גדול בכדורגל האנגלי אי פעם אם הוא אכן ינחת באולד טראפורד. לפי הדיווח יונייטד רוצה את סאנצ'ו כמחליפו של אלכסיס סאנצ'ס, שלמזלו הרע אתמול (שני) הובהר לו שהוא יהיה חודשיים בחוץ בגלל פציעה. סאנצ'ו כבש תשעה שערים ובישל עוד 14 בדורטמונד בכל המסגרות העונה. השדים האדומים רוצים אותו, אבל חייבים להתחרות עם פריז סן ז'רמן שיש לה גם את הכסף הגדול כדי לרכוש אותו. שיא ההעברות של המועדון שייך לפול פוגבה שנרכש ב-89 מיליון ליש"ט. אם סאנצ'ו יגיע לאנגליה הוא יהיה האנגלי הכי יקר בעולם, כשלפניו כרגע נמצא קייל ווקר שעבר מטוטנהאם למנצ'סטר סיטי ב-54 מיליון ליש"ט. 

 

TELEGRAPH SPORT: United in tug of war for £100m teenager #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/3gpxiAXqzY

— Neil Henderson (@hendopolis) 4 במרץ 2019
 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי