אלגרי: "השחקנים נתנו הופעה נהדרת, פחדתי שנספוג שער בסיום כמו נגד ריאל"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

בתקשורת האיטלקית פרגנו לגברת הזקנה שעלתה לרבע הגמר כנגד כל הסיכויים. המאמן אמר בסיום: "זה מה שתכננו להציג גם במשחק הראשון" והתייחס לפוסט של בופון: "אנו מודים לו, היה עצוב לראות אותו מודח בצורה כזו"

(גודל טקסט)
זה היה לילה ענק לאוהדי הכדורגל הניטרליים ואלו שיודעים ליהנות משחקנים כמו נהדרים כמו כריסטיאנו רונאלדו, שחקן שהגיע לאצטדיון עם מוטיבציה של 200 אחוז וכבר מהחימום הלהיב את השחקנים, את האוהדים ואת עצמו והתוצאה הייתה ניצחון 0:3 ענק על אתלטיקו מדריד אמש (שלישי), ורמונטדה מסוג איטלקי לאחר שהפסידו 2:0 ב"וונדה מטרופוליטנו".


אתלטיקו מדריד שלא הופיעה למשחק כבר לא תשחק בגמר האלופות באצטדיון שלה והיא צריכה לבוא בטענות רק לעצמה. הדמעות של ג'ורג'ינה הצמודה של רונאלדו ביציע אחרי שכבש את השער השלישי בפנדל לא היו פייק. היא ידעה מהבית כמה חשוב המשחק הזה לבעלה אחרי שעונה שלמה כבש רק שער אחד בטורניר ואתמול ירה שלישייה.



ה"גאזטה דלו ספורט" יצא בכותרת שמחייבת את המעמד: "זעמו של האלוהים" עם תמונה ענק של רונאלדו חוגג. בן 34 והתיאבון לא נגמר לו. כריסטיאנו רונאלדו היה הכוכב של הערב וקיבל ציון 9 מה"גאזטה דלו ספורט", אבל החגיגה שלו בסיום גרמה להרבה הרמות גבהה. הוא למעשה החזיר לדייגו סימאונה שאחז במבושיו במשחק הראשון.



קיבל שבחים על ניהול המשחק. מאסימיליאנו אלגרי (Gettyimages)


הרבה ביקורות ספג העונה מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי בעיקר על היכולת העכשווית של יובנטוס איך אמש קיבל אין ספור שבחים על ניהול המשחק: "השחקנים נתנו היום הופעה נהדרת. הם הציגו טכניקה, דיוק ואגרסיביות בצורה מדהימה. זה מה שתכננו להציג גם במשחק הראשון, אבל ביצעתי שינויים שלא עזרו לרווח את המשחק מספיק במדריד. למדנו את הלקח שלנו. כולם חיכו כל כך למשחק שהצגנו הפעם. תמיד היה חשש שנעלה עצבניים ומתוחים, אבל אמרתי לשחקנים להישאר רגועים. פחדתי שיקרה לנו מה שקרה נגד ריאל מדריד שנה שעברה בבית כשלא כבשנו", אמר המאמן האיטלקי בסיום.


מתפקדים עם הגב לקיר טוב יותר: "רציתי שנשחק כך גם בוונדה מטרופוליטנו, אבל עלינו עם שחקנים שהיה קשה יותר לשחק את סוג המשחק הזה. הפעם בחרתי שחקנים אחרים (פדריקו ברנרדסקי בעיקר). הערב כולם היו מרוצים – האוהדים, המועדון, השחקנים עצמם, שכן הם כבר יודעים שהם מהווים קבוצה נהדרת. כעת נתמקד במשחקים שנותרו לנו בסרייה A ונגיע לרבע הגמר אלופים ואז נחשוב שוב על הצ'מפיונס".


הבכורה של ספינאצולה: "היה לו משחק נהדר באגף שמאל. פדריקו ברנרדסקי שיחק מצוין גם כן. זה צעד חשוב מאוד עבור שניהם. אני מודע לכמה הם טובים. היינו זקוקים להופעה נהדרת מהם כדי לעבור הלאה, והצלחנו".


על אמרה צ'אן: "במשחק הראשון רודריגו בנטנקור שיחק בעמדה דומה לעמדה בה הוצב אמרה הערב. צ'אן הצליח לבנות משחק מאחור וגם לשחק טוב במרכז השדה. הוא אפשר לספינאצולה ולקנסלו לשחק בצורה משוחררת יותר באגפים".



"הערב כולם היו מרוצים". שחקני יובנטוס חוגגים (Gettyimages)


בלם הקבוצה לאונרדו בונוצ'י אמר ל"סקאי ספורט" האיטלקי: "זה לילה נהדר לכל אנשי יובנטוס. הרבה דברים נאמרו לאחר המשחק הראשון, אבל יובה תמיד עונה על המגרש. הגענו לארבע מצבים והבקענו שלושה מתוכם, אתלטיקו מדריד הגיעו לארבעה מצבים במשחק הראשון אבל הבקיעו רק שניים. שמנו את הביצים שלנו במשחק הזה. יש לנו מאמן נהדר שהוביל אותנו לרבע הגמר. אנחנו יודעים שזה כדורגל, אנשים מחכים למעידה שלך, אבל אלגרי והשחקנים נפנפו את זה הצידה. זה לא היה קל אבל הצלחנו להשלים קאמבק, זה בוסט אדיר".


ג'יאלואיג'י בופון שוער יובנטוס לשעבר העלה פוסט מרגש אחרי סיום המשחק בו כתב כאילו הוא עדיין משחק ביובנטוס: "25 כולנו ביחד כקבוצה וכמועדון". אלגרי הגיב: "אנחנו מודים מאוד לג'יג'י. הוא כתב במו ידיו את ההיסטוריה של יובנטוס. צפינו במשחק של פ.ס.ז' והיה עצוב לנו מאוד לראות אותו מודח בצורה הזו, אך ננסה להגיע כל הדרך בחזרה למדריד כדי שהוא יוכל לבוא איתנו לשם."


Tutti e 25 insieme. Come gruppo. Come squadra
Tous ensemble, nous 25. Comme un groupe. Comme une équipe
All 25 together. As a group. As a team#ICICESTPARIS#AllezParispic.twitter.com/hdaJLSRTan

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) 12 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי