אנטואן גריזמן: "בחרנו ביום הכי גרוע לשחק מחורבן"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

בספרד קוטלים: "אסון ה-12 במארס כבר ייכנס להיסטוריית המועדון". המאמן סימאונה נכנע: "צריך לברך את יובנטוס, רונאלדו הטוב בעולם". באתלטיקו מדריד מנסים לעכל שלא יהיו בגמר האלופות במטרופוליטנו

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד חלמה לשחק בגמר ליגת האלופות ב-1 ביוני, גמר שייערך באצטדיונה הביתי. אלא שאת הגמר ב"וונדה מטרופוליטנו" יראה דייגו סימאונה רק מהיציע. הקולוצ'ונרוס הגיעו לאיטליה עם יתרון 0:2 מבטיח מהמשחק הראשון ולאחר חמישה משחקים ללא ספיגה, אך הובסו 3:0 באיטליה והודחו מהמפעל בבושת פנים, לאחר כדורגל הגנתי וחלש, ובתקשורת לא חוסכים בביקורות.


בעיתון "מארקה" צוין שאתלטיקו חוותה סיוט בטורינו, ממש מכה היסטורית. "מהרגע שהם הציבו את שתי הרגליים על כר הדשא, הם חוו ירידה תלולה כמו גלישה מהר. האסון של 12 במארס כבר ייכנס להיסטוריה של המועדון". שבעה מבין שחקני אתלטיקו קיבלו את הציון 0 על המשחק שהציגו. גם המאמן חטף.


סימאונה סירב להודות בטעויות ואמר: "יובנטוס הייתה טובה יותר ולכן ניצחה ונברך אותה. לא הצלחנו למצוא את העמדות הנכונות והם מנגד יצרו מצבים. לא הפסדנו בגלל גישה או היעדר לחימה, הפסדנו כי היינו פחות טובים מכדורגל". המאמן אמר שלא הופתע מיכולתו של אמרה צ'אן, ופרגן לרונאלדו: "הוא הטוב בעולם והוא יכול לכבוש שלושער. העובדה שחיקה את החגיגה שלי בוונדה מטרופוליטנו מראה רק על האופי שלו. לא כועס עליו".


| PRESS CONFERENCE
@Simeone shares his thoughts on the #JuveAtleti game.
https://t.co/iZ6XArQevH#AúpaAtleti#UCLpic.twitter.com/Pj04FlzrIp

— Atlético de Madrid (@atletienglish) 12 במרץ 2019


על המשך העונה אמר סימאונה, שנשמע כאילו ויתר גם על האליפות בספרד: "נמשיך לעבוד כדי לסיים את הלה ליגה בצורה הטובה ביותר". אתלטיקו רחוקה שבע נקודות מברצלונה כשנותרו עוד 11 מחזורים לסיום. אתלטיקו עוד צריכה להתארח בקאמפ נואו למשחק נגד האלופה, אך קשה להאמין שנראה מהפך.


קוקה אמר: "אנחנו צריכים לברך את יובנטוס ולנתח מה קרה לנו. זה היה לילה מסובך, הם ניצחו בכל העימותים. עדיף שלא נדבר הרבה וננסה לתקן את הטעויות שלנו. סימאונה? אנחנו צריכים להתאחד מאחוריו, זה המסר לכל הקבוצה". גם סאול המשיך באותו הקו: "לא הצלחנו לסכן את השער. לצערי לא שיחקנו בחכמה והם היו טובים מאיתנו".





"יובנטוס היו טובים מאיתנו". קוקה פרגן למנצחת (Gettyimages)


מנגד, אנטואן גריזמן לקח קשה את ההפסד וכעס בסיום: "היה לנו משחק גרוע. לא נכנסו למשחק אפילו לא פעם אחת. לא שיחקנו בדרך בה אנחנו רגילים. בחרנו ביום הכי גרוע לשחק מחורבן וכולנו מדוכאים. אני הראשון שמרגיש אשם כי הייתי צריך לעשות את ההבדל. אפילו למשפחה שלי לא היה מה להגיד לי בסיום המשחק". הצרפתי החמיא לרונאלדו:" ללא ספק שחקן גדול שכולם מעריכים. במשחק הראשון לא היה לו מצב אחד לכבוש והיום היו לו שלושה מצבים והוא כבש בכולם".


מבין שחקני אתלטיקו, הצרפתי ספג את מרבית המקורות. "זה השולחן שהוא אוכל בו?" כתבו ב"מארקה" בתגובה לציטוט ישן של גריזמן שאמר שהוא באותה הרמה של מסי ורונאלדו. "כאשר הקבוצה שלך על החבלים – הוא היה חייב להופיע". בסקר המארקה, האוהדים הפנו אצבע מאשימה למאמן. 50% מהנשאלים הצביעו שסימאונה אשם, בעוד 20% הטילו את האחריות על כולם ו-19% בחרו בשחקנים כאשמים לפיאסקו.



  

אנטואן גריזמן מאוכזב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי