ליאו מסי: "לא הבטחנו את המטרה, צריך להישאר מאוחדים"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הארגנטינאי של ברצלונה שהצטיין עם צמד ב-0:3 על ליברפול התייחס לשריקות נגד קוטיניו: "זה לא הזמן להעביר ביקורת, צריך להיות ביחד עד הסוף". ארנסטו ואלוורדה הודה: "לא קל לשחק נגדם, היו דקות שהם שלטו במשחק"

(גודל טקסט)

ברצלונה אמש (רביעי) עם עוד משחק נהדר עשתה צעד משמעותי לעבר גמר ליגת האלופות ראשונות מאז 2015 לאחר 0:3 מרשים על ליברפול. בפעם האחרונה ששיחקה בקאמפ נואו במסגרת חצי הגמר, ניצחה גם אז 0:3 את באיירן מינכן לאחר צמד שערים מאוחר של ליאו מסי, שהצעיד את הקטלונים לטרבל, אליו מכוונים גם השנה.

צמד השערים של הפרעוש העלה את מאזנו ל-12 שערים העונה במפעל האירופי והוא נמצא מעל כולם בטבלת כובשי השערים ואם לא יקרה דבר חריג הוא יזכה בתואר בפעם השישית בקריירה, אבל זה רק קצה הקרחון לעונה הנהדרת של שחקן ההתקפה בן ה-32 שרק משתבח עם השנים כאשר גם בליגה הספרדית בולט כמעט בכל מדד התקפי ואם ברצלונה תיקח בסוף העונה טרבל שלישי בתוך שלוש שנים הוא יהיה רשום על מסי בלבד.

הפנומן הארגנטינאי אמר לאחר המשחק: "עדיין לא הבטחנו את המטרה. במחצית הראשונה היינו טובים יותר בחצי השני הם דחפו קדימה, אבל לא היו להם הרבה הזדמנויות. נכנסנו לקצב שלהם, עם הרבה מאוד פיזיות, הם רצו מאוד למצוא את השער אבל הצלחנו לא לספוג ואנחנו באים עם תוצאה טובה מאוד". על השער המדהים בכדור לחופשי אמר מסי: "זה היה מרהיב, חיפשתי אותו והיה לי מזל שזה הגיע".


השער האדיר של ליאו מסי שקבע את תוצאת המשחק (Gettyimages)

מסי התייחס לשריקות של אוהדי ברצלונה נגד קוטיניו: "אנחנו צריכים להיות מאוחדים יותר מתמיד, כפי שאמרנו בתחילת השנה. זה לא הזמן להעביר ביקורת, אנחנו חייבים לתמוך אחד בשני ולהיות ביחד בגמר".

ארנסטו ואלוורדה דיבר גם הוא לאחר המשחק והודה: "לא קל לשחק נגד ליברפול, לפעמים אתה שולט במשחק ולפעמים המשחק שולט בך אם הם לא כבשו בבית סימן שזו תוצאה מצוינת, אבל היו גם דקות שהם היו טובים יותר נותרו לנו 90 דקות ואנחנו יודעים מה מחכה לנו. לא לשכוח שבשנה שעברה הובלנו 1:4 על רומא והודחנו ברבע הגמר, לכן אין סיבה לקבוע כבר עכשיו את העלייה".


הארגנטינאי הגן על קוטיניו אחרי עוד משחק מאכזב (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי