קלופ: "מסי בלתי ניתן לעצירה, זה היה המשחק הכי טוב שלנו באלופות"

יורגן קלופ, ליאו מסי
יורגן קלופ, ליאו מסי | Gettyimages

למרות התבוסה לברצלונה בקאמפ נואו מאמן ליברפול נשמע אופטימי: "השחקנים שלנו אף פעם לא מוותרים, היה כיף לראות אותם". על הפרעוש אמר: "אני לא מופתע ממנו, הוא שחקן ברמה עולמית"

(גודל טקסט)

ליברפול ככל הנראה תסיים את דרכה בליגת האלופות העונה בשבוע הבא במשחק הגומלין באנפליד. המועדון האנגלי אמנם הצליח להוות יריב לברצלונה במהלך המשחק, אבל בדקות האחרונות התפרק עם 3:0 חד צדדי.

המייטירדס שנעצרו אשתקד בשלב הגמר על ידי ריאל מדריד, ראו במפעל האירופי העונה כמטרה משנית כאשר ביציעי אנפילד ממשיכים לפנטז על אליפות ראשונה מאז 1990 ואולי יש אלו שרואים בהפסד כהקלה מסוימת כאשר במחזורים הנותרים על סיום העונה הקבוצה תתרכז במאבק על התואר המקומי מול מנצ'סטר סיטי.

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "התוצאה עושה לבחורים שלנו חיים לא קלים, היה לי כיף לראות את המשחק אבל איבדנו את זה, וזו לא הייתה חוויה טובה. אבל אני במקצוע הזה זמן רב ולמדתי לקבל".


ליברפול התפרקה בדקות הסיום (Gettyimages)

המנג'ר הגרמני הוסיף: "השחקנים שלי אף פעם לא מוותרים ואני אוהב את זה, אני באמת חושב שזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו בליגת האלופות – זה מסר חשוב עבורנו".

על ההופעה של מסי אמר: "ברגעים כאלו הוא בלתי ניתן לעצירה, לא יכולנו לעשות כלום נגדו בכדור החופשי. השער השני לא היה מהיפים שלו, אבל גם הוא מראה את היכולות שלו. אני לא מופתע ממנו, הוא שחקן ברמה עולמית".

דבר שיכול לנחם את קלופ הוא החזרה הסנסציונית של רומא בסטאדיו אולימפיקו נגד ברצלונה כאשר גם הקבוצה מבירת איטליה הייתה זקוקה לשלושה שערים. המאמן עצמו הוביל את ליברפול ל-3:4 דרמטי על דורמטונד ברבע גמר הליגה האירופית בשנת 2016 כאשר קבוצתו נכלאה לפיגור של 3:1 בדקה ה-57.





"בלתי אפשרי לעצור את ליאו מסי" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי