קלופ אישר: סלאח סובל מזעזוע מוח ויחמיץ את ברצלונה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

ליברפול זקוקה לנס בשלישי לאחר התבוסה 3:0 בספרד, אך תיאלץ לעשות זאת גם ללא פירמינו. המצרי לא ישחק בעקבות עצת הרופאים. סטארידג' ושאקירי צפויים לפתוח. קלופ: "אם ניכשל - נעשה זאת בצורה היפה ביותר"

(גודל טקסט)
העונה הנהדרת של ליברפול עשויה להסתיים בידיים ריקות. עוד לפני מחזור ההכרעה בפריימרליג בראשון הבא (כרגע, ליברפול שוב ראשונה עד למשחקה של מנצ'סטר סיטי הערב), הקבוצה של יורגן קלופ תארח מחר את ברצלונה בגומלין חצי גמר ליגת האלופות לאחר ההפסד 3:0 במשחק הראשון בספרד, על אף שהיטיבה לשחק. הפיינאליסטית מהעונה שעברה צריכה עוד "נס איסטנבול" כמו ב-2004/05 ובונה כרגיל על האווירה הנהדרת באנפילד, אלא שהקבוצה בצרות צרורות:


מוחמד סלאח, שסבל מזעזוע מוח במהלך הניצחון הדרמטי 2:3 בניוקאסל, לא ישחק מחר נגד ברצלונה והוא מצטרף לרוברטו פירמינו הפצוע. וכל, ליברפול מגיעה לגומלין כשהיא זקוקה לשלושה שערים לפחות אך תשחק רק עם שחקן אחד מהחלק ההתקפי המבטיח שלה – סאדיו מאנה. בעונה שעברה כבשו השלושה, סלאח-מאנה-פירמינו 91 שערים, והעונה 66. שחקן נוסף שייעדר הוא הקשר נבי קייטה שגמר את העונה.  דניאל סטארידג' וג'רדאן שאקירי צפויים לשחק בחלק הקדמי.


קלופ אמר על סלאח: "הוא סובל מזעזוע מוח אז לא אוכל להרשות לו לשחק, אסור לנו. הוא מרגיש טוב ואמר לנו את זה, אך זה לא מספיק טוב מנקודת מבט רפואית. ברור שהוא רצה לשחק". המאמן אישר שסלאח יוכל לשחק במחזור הסיום של העונה נגד וולבס באנפילד.






סלאח ופירמינו. שניהם ייעדרו (AFP)


המאמן ניסה לשמור על אופטימיות לקראת הגומלין: "התוצאה מהמשחק הראשון לא טובה, ניסינו להבקיע לאורך כל המשחק. אנחנו צריכים להתמודד עם זה וניתן הכל עם כל מה שיש לנו, בכדורגל תמיד יש תקווה. זה לא יקרה במאה אחוז אבל זה הכדורגל. זו התוכנית שלנו. אם נוכל לעשות את זה – זה נפלא, ואם לא – אז ניכשל בצורה היפה ביותר".


הגרמני הוסיף על המשך העונה: "הקהל היה איתנו יחד בעונה ארוכה וטובה. יש לנו סיכוי קטן, ואלה יהיו שני משחקי הבית האחרונים בעונה מדהימה. אנחנו צריכים לחגוג את זה גם על המגרש וגם ביציעים. הלוואי ויהיה לנו משחק אחד נוסף (גמר ליגת האלופות)". על המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד לסטר: "בוא נראה מה הם יכולים לעשות".



בניגוד לברצלונה שיכלה להרשות לעצמה לבצע רוטציות, בליברפול זה לא המצב כשמאבק האליפות בשיאו. אליסון, פאביניו, סאדיו מאנה, אנדרו רוברטסון ו-וירג'יל ואן דייק שיחקו 180 דקות תוך שלושה ימים. שחקן נוסף שייעדר הוא הקשר נבי קייטה שגמר את העונה. ההולנדי, שחקן העונה באנגליה, יערוך את משחקו ה-50 במסגרות האירופאיות והוא עוד אחד משחקני המפתח של הקבוצה. באתר הרישמי של ליברפול סימנו את המצ'אפ שלו מול לואיס סוארס כאחד מהשלושה המכריעים בהתמודדות.




יורגן קלופ. "אם ניכשל – נעשה את זה בצורה היפה ביותר" (AFP)


טרנט אלכסנדר-ארנולד התייצב ליד מאמנו במסיבת העיתונאים ואמר: "ברור שזה יהיה קשה, אבל באנפילד הכל אפשרי.יש לנו אמונה. אם נבצע מהפך, יזכרו אותנו לעד. אנחנו מתמקדים רק בברצלונה ורק אחר כך נחשוב על הליגה. העונה הזו הייתה מיוחדת, התקדמנו. ברור שרשה בלי סלאח ופירמינו אבל אחרים יקבלו הזדמנות". הבלם דיאן לוברן מגיע בטירוף ואמר עוד קודם: "התבוסה עשתה אותי כועס, אנחנו רעבים להוכיח. אני בטוח שנציג עוד משחק גדול באנפילד". הקרואטי הזכיר את הקאמבקים הגדולים של הקבוצה בעבר.


ליברפול כבר כבשה שלישייה תוך מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה תוך 31 דקות ברבע הגמר. כמוכן, הפיינאליסטית מהעונה שעברה עברה בשמונה מעשר הפעמים בהן העפילה לחצי הגמר. במשחקי הבית באנפילד היא ספגה רק ארבעה שערים. מנגד, יש גם מספרים לרעתה: בשנה שעברה היא הביסה 2:5 את רומא, תוצאה שלא תספיק לה מחר אם תשוחזר. כמוכן, ליברפול ניצחה רק בחמישה מ-17 משחקיה נגד קבוצות ספרדיות באנפילד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי