סוארס: "הקהל באנפילד – עוד שחקן. לא אחגוג אם אכבוש"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

ברצלונה נחתה באנגליה והחלוץ דיבר במסע"ת לקראת גומלין חצי גמר האלופות נגד ליברפול: "הגענו עם תוצאה טובה, אבל נהיה חייבים לכבד אותם ולהיות זהירים". ואלוורדה: "מצפה לנו משחק קשה, אך אנחנו רוצים לנצח"

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות בקאמפ נואו, ברצלונה תגיע מחר (שלישי ב-22:00) יחסית רגועה לאנפילד ותנסה להעפיל לגמר בסיומן של 180 הדקות נגד ליברפול, שלא נוצחה בביתה במפעל היוקרתי מאז אוקטובר 2014, אז חטפה שלישייה מריאל מדריד.

לואיס סוארס, אקס האדומים, התייצב למסיבת העיתונאים של ברצלונה והסביר: "אנחנו יודעים טוב מאוד כמה זה קשה לשחק באצטדיון ההיסטורי הזה. הגענו לכאן עם תוצאה טובה מאוד מהמשחק הראשון, אבל אנחנו נהיה חייבים לכבד את ליברפול ונצטרך להיות זהירים מאוד".

על החזרה לאצטדיון בו כיכב: "זה תמיד מיוחד לשחק באנפילד ועבורי באופן אישי זה נחמד מאוד להיות כאן פעם נוספת. המקום הזה סייע לי לחוות לא מעט רגעים נפלאים במהלך הקריירה שלי והביא אותי לטופ העולמי. אם אבקיע, אני לא אחגוג מתוך כבוד. אני מאמין שיהיה משחק חם, האוהדים של ליברפול הם כמו עוד שחקן". 

 

לא מתכוון לחגוג בבית של האקסית. לואיס סוארס (Gettyimages)

על הצורה בה צפוי להתפתח המשחק אמר החלוץ: "ליברפול תפעיל לחץ אינטנסיבי ועוצמתי החל מהשנייה הראשונה בכל חלקי המגרש, אנחנו נצטרך לשחק בחוכמה ובזהירות. משחק הגובה שלהם יכול להיות מסוכן מאוד ואנו מודעים לכך".

לצידו של סוארס התייצב מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה, שאמר: "אנחנו נעלה לכר הדשא במחשבה שהמשחק הראשון כלל לא התרחש. יהיה משחק קשה וההשפעה של אוהדי ליברפול יכולה להיות גדולה, אבל אנחנו רוצים לנצח באנפילד".

ואלוורדה הוסיף: "כל מאמן יעשה את השיקולים שלו, אולם אני חשוב שזה יהיה יוצא דופן אם נראה את עוסמאן דמבלה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו ושאר השחקנים הפצועים עולים לשחק מחר". 


רוצה להשלים ניצחון כפול על ליברפול. ארנסטו ואלוורדה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי