הצמצום נעשה, פורסמו יריבותיהן האפשריות של ב"ש ומכבי חיפה

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

בזמן שמכבי ת"א מחכה להגרלת הסיבוב השני באלופות, אופ"א פרסמה את היריבות האפשריות בסיבוב המוקדמות הראשון של נציגות הליגה האירופית: בכר ושחקניו יוכלו לפגוש את קראיובה ושקופי, הירוקים את דברצן ומורה

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר פרסמה מנהלת הליגות את לוח המשחקים לעונת 2019/20 בגביע הטוטו ובליגת העל, אבל הקבוצות הגדולות מחכות להגרלות החשובות להן ביומיים הקרובים: מכבי תל אביב תגלה את זהות יריבתה הראשונה במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי ואילו מכבי חיפה והפועל באר שבע יגלו מי יהיו היריבות הראשונות שלהן במוקדמות הליגה האירופית כבר מחר (שלישי, 16:30) – אחרי שצמצום ראשוני נעשה. יש לציין שבני יהודה תחל את דרכה רק בסיבוב המוקדמות השלישי ולכן תהיה שותפה להגרלות רק החל מה-22.7.


להפועל באר שבע 12 נקודות דירוג ואילו למכבי חיפה רק 3.725, כך שבסיבוב הראשון שתיהן יהיו מדורגות, אולם בסיבוב השני – אם וכאשר – רק האלופה היוצאת תזכה להגרלה נוחה, בעוד מרקו בלבול ושחקניו יחזיקו אצבעות ויתפללו להגרלה נוחה. משחקי סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית ייערכו ב-11 ביולי והגומלין ביום חמישי שבוע לאחר מכן ומשחקי הסיבוב השני ב-25 ביולי והגומלין שבוע אחרי זה.



בסיבוב המוקדמות הראשון כבר נעשה צמצום מבין 47 יריבות אפשריות וכך נקבע:
מכבי חיפה תוכל לפגוש את אחת מבין מורה מסלובניה, מילסאמי ממולדובה, דברצן מהונגריה, בנאנטס מארמניה ויונס אש מלוקסמבורג.


הפועל באר שבע תוכל לפגוש את קראיובה הרומנית, בלזן ממלטה, לאצי מאלבניה, שקופי ממקדוניה, פטרוקוב ממולדובה ונרבה טרנס אסטוניה.



בכר ושחקני הרכש של הפועל באר שבע. יהיו מדורגים, אם יעלו, עד הסיבוב השלישי


בסיבוב השני, שהגרלתו תיערך ביום רביעי החל מ-15:00, בזמן שהפועל ב"ש, אם תעלה כמובן, תוכל לפגוש יריבות כמו קאיירט הקזחית, ז'רינסקי הבוסנית, קילמרנוק הסקוטית, נורקופינג השבדית, דומז'לה מסלובניה, הפולניות לכיה גדנסק וקראקוביה והבולגריות לבסקי סופיה, צסק"א סופיה ולוקומוטיב פלובדיב וקוקסי האלבנית מתוך 37 יריבות אפשריות לפני צמצום.


לעומתה, מכבי חיפה כאמור לא תהיה מדורגת והמשמעות היא שתוכל לפגוש בין השאר את קבוצות הליגות הבכירות ביבשת: רומא, איינטרכט פרנקפורט, אספניול, אלקמאר, וולבס, שטרסבורג וכן סטיאווה בוקרשט, ריינג'רס, היידוק ספליט, ברונדבי ועוד.



בלבול ושחקניו באימון הפתיחה. יתקשו בסיבוב השני, אם וכאשר (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי