אם תעבור, מכבי ת"א תשחק בסיבוב השלישי נגד סלטיק או נומה קאליו

הגרלת ליגת האלופות
הגרלת ליגת האלופות | Gettyimages

אם איביץ' ושחקניו יגברו על קלוז', בשלב הבא באלופות הם צפויים לפגוש את הסקוטים שאמורים לעבור את האסטונים. אם יודחו מהמפעל היוקרתי, יתמודדו בליגה האירופית נגד טרה פנה מסן מרינו או סודובה מליטא

(גודל טקסט)

ביום רביעי תפגוש מכבי תל אביב את קלוז' במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השני מוקדמות ליגת האלופות (ישיר בספורט1 החל מ-20:55), אבל עוד קודם לכן כבר נערכה הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי שסידרה לצהובים מפגש נגד המנצחת בין אלופת סקוטלנד סלטיק לאלופת אסטוניה, נומה קאליו.

מכבי תל אביב חששה לקבל את אחת מבין אייאקס אמסטרדם ההולנדית, קופנהאגן הדנית או סלטיק הסקוטית, אבל לצערה היא הוגרלה למפגש בין המנצחת בין סלטיק לנומה קאליו – ויש לומר שהיריבה צפויה להיות סלטיק, כמובן. הכל בתנאי שמכבי ת"א תעבור את קלוז' בסיבוב המוקדמות השני, ואם כך יהיה אז היא תארח את המשחק הראשון ב-6/7 באוגוסט והגומלין ייערך ב-13.8 בסקוטלנד או באסטוניה.

כידוע, בשורות אלופת סקוטלנד משחק קשר נבחרת ישראל ניר ביטון וביממה הקרובה צפוי להצטרף רשמית גם בלם הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד. למעשה סלטיק זוכרת היטב את הפעם האחרונה שהתמודדה עם יריבה ישראלית, רק בקיץ 2016 אז הוגרלה נגד הפועל באר שבע בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

המשחק הראשון נערך בביתם של הסקוטים, אל מול קרוב ל-70 אלף אוהדים רועשים, שראו את קבוצתם מפרקת 2:5 את היריבה באדום, אבל כעבור שבוע בלבד, הגומלין בטרנר היה סיפור אחר לגמרי. חניכיו של ברק בכר האמינו שהסיכוי להעפיל לשלב הבתים עדיין קיים, ושטפו את הדשא בעזרת כדורגל איכותי, שהשתיק לגמרי את המאמן היריב ברנדן רודג'רס האנגלי. המשחק הסתיים בניצחון 0:2 להפועל ב"ש משערים של בן שהר ואובידיו הובאן. אך מהראן ראדי החמיץ פנדל עוד ב-0:0 וזו תוצאה שכידוע לא הספיקה כדי להעפיל והאדומים המשיכו לקמפיין מרשים בליגה האירופית.

בהמשך נערכה גם סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, למקרה שהצהובים יודחו על ידי קלוז'. היריבה תהיה סודובה מריאמפולה (ליטא) או SP טרה פנה (סן מרינו). גם בהגרלה זו נקבע שמכבי תל אביב תהיה הראשונה שתארח, אם וכאשר, ב-8.8 והגומלין ייערך ב-15.8.


מכבי תל אביב חוגגת אליפות. ביום רביעי היא ברומניה, באוגוסט בסקוטלנד? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי