איביץ' בטוח: "הוכחנו שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבא"

ולדימיר איביץ', יואב זיו
ולדימיר איביץ', יואב זיו | אודי ציטיאט, קלוז'

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשגיאה של יאניוטיס שעלתה לקבוצתו בהפסד 1:0 לקלוז' ברומניה: "זה טבעי. אם לא יהיו טעויות, היריב לא יכבוש". על הסיכויים במשחק הבא: "אני מאמין שאפשר לעשות את זה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החלה הערב (רביעי) את המסע אל עבר שלב הבתים של ליגת האלופות עם הפסד 1:0 לקלוז' ברומניה והיא תנסה להפוך את התוצאה בגומלין בעוד שישה ימים (שלישי ב-20:00).


הצהובים לא נפלו מיריבתם, אך ספגו בדקה ה-22 לאחר שבילאל עומראני ניצל יציאה רעה מאוד של השוער היווני אנדראס יאניוטיס וסידר למארחת מקדמה לקראת הגומלין שייערך כאמור בישראל.


מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' סיכם: "היה משחק קשה, מול יריב קשה. משחק בלי הרבה הזדמנויות. היריבה כבשה אחרי טעות בהגנה שלנו, אבל זה טבעי. אם מישהו לא יעשה טעות, היריב לא יכבוש".



יציאה רעה שלו עלתה למכבי ת"א בהפסד. אנדראס יאניוטיס (אודי ציטיאט, קלוז')


"אני לא מרוצה מהתוצאה", הוסיף המאמן, "אבל כן מרוצה מהיכולת שלנו במשחק רשמי ראשון במפעלים האירופים העונה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה במשחק הבית ולהעפיל לשלב הבא".


על השאלה האם התוצאה הופכת את קלוז' לפייבוריטית במפגש הזה אמר: "אני לא חושב שיש פייבוריטית במשחק הזה בין שתי הקבוצות. ראו היום ששתי הקבוצות די שוות ביכולת שלהן. נכון שקלוז' ניצחה בבית, אבל אני מאמין בשחקנים שלי ואני מאמין שאפשר לעשות את זה במשחק הבא".


למרות ההפסד, איביץ' אופטימי (אודי ציטיאט, קלוז')


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי