סגרה את הסיפור: סלטיק הביסה 0:5 את נומה קאליו

שחקני סלטיק חוגגים
שחקני סלטיק חוגגים | Mark Runnacles/Getty Images

האלופה הסקוטית עשתה את המוטל עליה בביתה, בזכות שערים של אייר, גריפיתס, מקגרגור וצמד של כריסטי והיא צפויה להיות היריבה של מכבי ת"א, אם תעבור את קלוז'. 90 דקות לביטון, הכוכב האדום ניצחה 0:2 את הלסינקי

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
משחקי סיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נמשכו הערב (רביעי) ופרט למשחק החוץ של מכבי תל אביב בו הפסידה 1:0 לקלוז', סלטיק עשתה צעד משמעותי לעבר הסיבוב השלישי לאחר שניצחה בביתה 0:5 את נומה קאליו, והיא ככל הנראה תהיה היריבה הבאה של הצהובים, אם הם יצליחו לגבור על הרומנים בגומלין בנתניה. הכוכב האדום ניצחה 0:2 את הלסינקי, באטה בוריסוב גברה 1:2 על רוזנבורג.


סלטיק – נומה קאליו 0:5
הקבוצה הסקוטית שהציגה בפתיחת המשחק את שחקן הרכש החדש חאתם עבד אלחמיד,  קיוותה לסגור את הסיפור נגד היריבה החלשה מאסטוניה. הסכר נפרץ בדקה ה-36 לאחר שהמגן הימני כריסטופר אייר עלה בראשו לכדור נייח מדויק של ריאן כריסטי והכניע את השוער האסטוני עם נגיחה מדויקת לפינה הימנית.


דקה לפני שריקת המחצית מבשל השער הכפיל את התוצאה עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. סלטיק סירבה להוריד את את הקצב וירדה למחצית ביתרון של 0:3 בזכות כדור חופשי מדויק של לי גריפיתס שסגר את הסיפור.


הקונצרט הסקוטי נמשך גם במחצית השנייה, ריאן כריסטי השלים צמד (65) עם בעיטה אלגנטית מקצה הרחבה וקאלום מקגרגור נעץ את המסמר האחרון (77) עם כדור שטוח, אך מלא עוצמה שנבעט מחוץ לרחבה. לניר ביטון שפתח בעמדת הבלם והשלים 90 דקות, לא הייתה הרבה עבודה בשל היריבה הנחותה.



חאתם עבד אלחמיד מוצב בסלטיק פארק (Mark Runnacles/Getty Images)


הכוכב האדום – הלסינקי 0:2
הכוכב האדום, שבעונה שעברה הגיעה עד שלב הבתים והציגה יכולת מרשימה בבית, התמודדה הערב נגד הלסינקי מפינלנד באצטדיון הרועש בבלגרד. הסרבים עלו ליתרון בדקה ה-27 מראשו של הגנאי ריצ'מונד בואקיה. האורחת מסקנדינביה לא רשמה איום אחד אפילו בכל דקות המשחק, ואילו המקומיים הרבו להגיע למצבי הבקעה, אך לא היו מדויקים בפעולה האחרונה. שניות ספורות לפני השריקה האחרונה, מילאן פאבקוב כבש בקלות את השער השני של המארחת, וקבע 0:2 לכוכב האדום בסיום. ההכרעה עברה למשחק הגומלין, שייערך ביום חמישי הבא בבירת פינלנד.




תוצאות נוספות
באטה בוריסוב – רוזנבורג 1:2
פרנצווארוש – ואלטה 1:3
מאריבור – א.י.ק סולנה 1:2
דונדאלק – קראבך 1:1




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי