דור מיכה יחזור להרכב של מכבי ת"א, שרן ייני עדיין בספק

דור מיכה
דור מיכה | אודי ציטיאט, קלוז'

לאחר ה-1:0 בקלוז' ולדימיר איביץ' מתכנן לעלות בהרכב התקפי יותר במשחק הגומלין בנתניה (שלישי 19:45, ישיר בספורט4). התלבטות בין קנדיל לג'ראלדש, במועדון אופטימיים: "יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב, שנהנו אתמול (חמישי) מיום חופשי, חזרו היום להתאמן ופתחו למעשה בהכנות לקראת משחק הגומלין נגד קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שיערך ביום שלישי בנתניה (19:45, שידור ישיר בספורט4).

אחרי ההפסד המינימלי 1:0 במשחק הראשון, במכבי תל אביב מאמינים שהמשימה לעבור שלב, בהחלט אפשרית. "הגומלין תלוי בעיקר בנו", אמרו במועדון, "כמובן שנצטרך להיות במיטבנו ובעיקר להיות מרוכזים בחלק ההגנתי כדי למנוע שער חוץ מהרומנים, אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח ולהשיג את התוצאה שאנחנו צריכים".

הקפטן שרן ייני שהחמיץ את המשחק הראשון בשל פציעה בשריר התאומים, חש הטבה מסוימת, אך הוא עדיין בספק לגומלין. בצוות הרפואי עושים מאמץ להכשיר את ייני למשחק ורק בתחילת השבוע יידע המאמן ולדימיר איביץ', אם הקפטן יעמוד לרשותו. נכון לעכשיו נראה שגם אנריק סבוריט, שהחל באימוני ריצה והקשר עומר אצילי, לא יהיו כשירים.


עדיין בספק לגומלין. שרן ייני (דני מרון)

איביץ' שמתכנן לעלות בגומלין עם הרכב התקפי יותר מהמשחק הראשון, יחזיר את דור מיכה ל-11 הפותחים וגם אלירן עטר שנכנס כמחליף במשחק הראשון, נמצא בתמונת ההרכב. עד המשחק בשלישי, יחליט המאמן הסרבי, האם לערוך שינוי בעמדת המגן הימני ולפתוח עם המגן הפורטוגלי, אנדראה ג'ראלדש, במקומו של מאור קנדיל, למרות משחק לא רע של האחרון בשבוע שעבר.

עד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון כ-8,000 צופים ובמועדון מעריכים שעד יום המשחק, ימכרו כל הכרטיסים להתמודדות והאצטדיון בנתניה צפוי להיות מלא. לצד ההכנות לגומלין נגד קלוז', ממשיכים במכבי תל אביב בחיפושים אחר בלם נוסף, כאשר כרגע העדיפות היא לבלם ישראלי. כפי שפורסם השבוע בספורט1, הגישו ראשי המועדון הצעה כספית להפועל תל אביב, עבור הבלם רז שלמה, אולם עד כה לא נרשמה התקדמות במגעים בין המועדונים.


אנדרה ג'ראלדש. יערוך בכורה במכבי תל אביב נגד קלוז'? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי