איביץ': "הרבה פעמים הקבוצה הטובה יותר היא לא זו שמנצחת"

ולדימיר איביץ' נגד קלוז'
ולדימיר איביץ' נגד קלוז' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א לא הסתיר את אכזבתו מהתיקו 2:2 נגד קלוז' שהדיח את הצהובים מהצ'מפיונס: "היו לנו הזדמנויות. לוקח אחריות. יאניוטיס? האשמה היא לא על שחקן אחד". דור מיכה: "אם לא היה להם פנדל, הכל היה שונה"

(גודל טקסט)

כגודל הציפיות כן גודל האכזבה: מכבי תל אביב הודחה ממוקדמות ליגת האלופות לאחר 2:2 בבית עם קלוז' הרומנית, ולמרות תצוגה טובה תיאלץ לראות את המפעל היוקרתי בעולם מהבית. המאמן ולדימיר איביץ' היה המאוכזב ביותר, אבל לקח אחריות.

"זאת באמת אכזבה, התחלנו טוב מאוד ושתי דקות אחרי שעלינו ליתרון ספגנו גול", אמר איביץ', "היו לנו הזדמנויות, שיחקנו יותר טוב מאשר במשחק הראשון, וניסינו ליצור הזדמנויות. אחרי שספגנו את השער השני היה קשה במחצית השנייה להבקיע שלושה שערים. היתה לנו הזדמנות אחרי שהשווינו ואם היינו מבקיעים אותה זה היה נראה שונה. אבל ככה זה, עכשיו אנחנו צריכים לנוח ולהתכונן למשחק הבא".

הקבוצה הטובה יותר על המגרש: "הרבה פעמים הקבוצה הטובה יותר לא מנצחת במשחק, אני לא יודע מי הקבוצה היותר טובה אבל קלוז' הם אלה שעלו. נלמד מזה את הלקחים".

שכטר מאוכזב.
שכטר מאוכזב. "כנראה שחסר לנו משהו" (דני מרון)

"אחרי המשחק אני יכול להגיד שהייתי עושה דברים אחרת, זאת האחריות שלי. עכשיו אנחנו יכולים לחשוב איך להשתפר. ננסה לנתקן את הדברים שלמדנו מהמשחק הזה".

הטעות של יאניוטיס: "אני לא רוצה לדבר על השחקנים, אני מדבר על הקבוצה. זאת לא אשמה של שחקן אחד אלא של כולם".

מה לא עבד: "אנחנו לא היינו מוכנים מספיק למשחק הזה, עבדנו קשה בהכנה אבל זה לא עבד, כנראה שחסר לנו משהו".

מיכה.
מיכה. "הליגה האירופית היא המטרה שלנו עכשיו" (דני מרון)

מאוכזב נוסף היה הקפטן דור מיכה, שאמר: "ההדחה מאכזבת מאוד עבור כולנו, רצינו להמשיך בצ'מפיונס ושתהיה לנו אפשרות להגיע לשלב הבתים. לא הצלחנו את זה, לא היינו מספיק טובים".

"כשאתה מקבל בהגרלה קבוצה בסדר גודל שלנו, הכישלון הוא גדול, במיוחד שהובלנו בשלב מוקדם. דברים לא הלכו כפי שתכננו. קשה לדמיין מה היה קורה אם לא הפנדל שהם קיבלו".

חיזוק לסגל: "זה רק המשחק השני של העונה, הסגל הוא אותו סגל מההפסד בשבוע שעבר. גם בשנה שעברה בשלב הזה לא היינו מספיק טובים. נראה איך זה יתקדם ולאן נשתפר".

יאניוטיס.
יאניוטיס. "אין שחקן אחד אשם" (דני מרון)

סחב פציעה מתחילת המשחק: "היתה לי התכווצות בתאומים, זאת פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שאני משחק 90 דקות אבל אני מרגיש בסדר".

ההמשך בליגה האירופית: "עכשיו זה הופך למטרה העיקרית שלנו, חייבים להתרומם מההפסד. אם הקהל יגיע ויתמוך יהיה לנו יותר קל".

לא יהיו בליגת האלופות: "זה כואב מאוד, אני לא אשקר. יש שחקנים שכבר היו שם ויודעים איזו חוויה זאת, אבל בעזרת השם יהיו עוד הזדמנויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי