טאדיץ' מונה לקפטן אייאקס, טן האח דיבר על ואן דה ביק

דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ' | Gettyimages

לפני המפגש הראשון ביוון (שלישי ב-19:55, ישיר ספורט3) הכוכב קיבל את הסרט במקום דה ליכט שעבר ליובנטוס: "כבוד גדול, אבל לא הדבר החשוב ביותר". המאמן על הקשר: "הוא ישחק בשני המשחקים נגד פאוק"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
היום (שני) נודע כי אם אייאקס אמסטרדם תעבור את פאוק סלוניקי בסיבוב המוקדמות השלישי, היא תפגוש בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות את המנצחת במפגש בין אופואל ניקוסיה מקפריסין לקרבאח מאזרבייג'ן. אחרי שהייתה רחוקה שניות מהעפלה לגמר אשתקד, הקבוצה מאמסטרדם תקווה לא להיתקל בבעיות מיוחדות בדרך לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.


עוד לפני כן, כחלק מההכנה למשחק מחר נגד פאוק ביוון (שלישי ב-19:55, שידור ישיר בספורט3), ערכה אייאקס את מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמן אריק טן האח והכוכב דושאן טאדיץ', שמונה רשמית לקפטן הקבוצה על חשבונו של מתייס דה ליכט שעבר ליובנטוס.


טן האח היה זה שהכריז על המינוי במהלך מסיבת העיתונאים: "דושאן הוא הקפטן החדש שלנו ודיילי בלינד הוא הקפטן השני". טאדיץ' סיפר על התחושות: "זה כבוד עבורי, אבל לא הדבר החשוב ביותר. יש לנו מספר קפטנים בקבוצה, שחקנים עם אישיות שיודעים להוביל ולהנהיג".


טן האח התייחס גם לעתידו של דוני ואן דה ביק, שמחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד, והבהיר: "הוא ישחק בשני המשחקים נגד פאוק סלוניקי".


"זה תמיד קשה לשחק ביוון", הודה טאדיץ' והוסיף: "פאוק קבוצה חזקה מאוד עם הרבה שחקנים טובים ואנחנו מוכנים למשחק לא פשוט". טן האח אמר: "אנחנו ניקח את הניסיון שצברנו בעונה שעברה וננסה להשתמש בו" והבטיח: "גם העונה תהיה לנו קבוצת חזקה".


לסיום, טאדיץ' התייחס לאפשרות שהוא יוצב באגף: "זה לא חשוב לי, אני אשחק היכן שהמאמן יחליט ואתן את כל מה שיש לי עבור הקבוצה שלי. אני מסוגל לשחק במספר עמדות, כך שהנושא הזה הוא אפילו לא אישיו מבחינתי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי