קלופ אישר: "אקח הפסקה מכדורגל בתום החוזה בליברפול"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן אלופת אירופה התראיין ל"בילד" והסביר: "אני טוטאלי, לא יכול לתת קצת. אם ארגיש שלא אוכל יותר - אצטרך להחזיר את האנרגיות". על הרעיון להקמת "סופר-ליג" אמר: "הלוואי שזה לא יקרה לעולם. זה יהיה משעמם"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול, אלופת אירופה, היא הקבוצה היחידה שניצחה בכל שלושת מחזורי הפתיחה באנגליה. הקבוצה מאנפילד חולמת להמשיך כך וזכות באליפות לראשונה מזה 30 שנה. בינתיים המאמן יורגן קלופ התראיין למגזין "בילד" הגרמני ואישר שייקח שנה הפסקה מכדורגל לאחר שישלים את חוזהו בליברפול ב-2022.

קלופ נשאל בראיון האם יכריע על הפסקה ואמר: "אני אצטרך ללכת על זה", והסביר: "יש לי רק בעיה אחת. אני לא יכול לעשות 'קצת'. אני יכול רק 'לגמרי' או 'בכלל לא'. אם אני מחליט שאני לא יכול יותר, אני מפסיק לשנה, ואחר כך סביר להניח שרמת האנרגיה הגבוהה שלי תחזור לחלוטין כפי שצריך להיות ואז אוכל להמשיך לאמן. זה נראה שאקח הפסקה, מי יכול לדעת מה יקרה בעוד שלוש שנים".

בנושא אחר, המאמן הגרמני דיבר גם בראיון למגזין הגרמני "דר שפיגל" והביע תקווה שהסופר-ליג, קבוצה המורכבת מהקבוצות הגדולות ביותר באירופה ותהווה תחליף לליגת האלופות – לא תקרה לעולם. קלופ אמר: "אני מקווה שזה לא יקרה לעולם. עם הדרך בה ליגת האלופות פועלת, לכדורגל יש מוצר נהדר, אפילו הליגה האירופית היא טורניר טוב וחשוב. כמובן שזה יכול לתרום ברמה הכלכלית, אבל למה צריך ליצור טורניר בו ליברפול תפגוש את ריאל מדריד עשר שנים ברציפות? מי רוצה לראות את זה בכל שנה. זה משעמם".


ליברפול נגד ריאל מדריד. שלא ישעמם (SERGEI SUPINSKY/AFP/Getty Images)

הגרמני המשיך: "פעם היו לנו שבועיים-שלושה בלי כדורגל בחורף ואז יכולת להתעסק בסקי וענפים נוספים. באנגליה יש מגוון רחב של ספורט אז לא תהיה בעיה. אנשים רבים רוצים לאכול כמה שיותר מהעוגה, זה די נפוץ בחיים, אבל בכדורגל זה על גבם של השחקנים".

המאמן התייחס, ולא בפעם הראשונה, לוח השנה האינטנסיבי של הכדורגל: "פיפ"א ואופ"א עדיין מרחיבים את הטורנירים שלהם לעוד קבוצות ונבחרות ומגדילות את העומס. כנראה שחוששים שם מיום בלי כדורגל, אבל אני חושב הפוך: האוהד יגיד לעצמו שזה יותר מדי, אני לא אצפה לא בזה ולא בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי