רונאלדו פירגן למסי: "מקווה שנאכל ארוחת ערב יחד בעתיד"

כריסטיאנו רונאלדו ליונל מסי
כריסטיאנו רונאלדו ליונל מסי | Valerio Pennicino - /UEFA via Getty Images

למרות שלא זכה בפרס, הפנומן הפורטוגלי פירגן ליריבו הארגנטינאי באקט לא שגרתי: "אנחנו חולקים את המעמד הזה כבר 15 שנים. אני לא יודע אם זה אי פעם קרה בהיסטוריה של עולם הכדורגל"

(גודל טקסט)
היריבות בין כריסטיאנו רונאלדו לליונל מסי נחשבת ע"י רבים ליריבות הגדולה בעולם הכדורגל. מעל עשור הכוכב הפורטוגלי והפרעוש הארגנטינאי דוחפים אחד את השני למקסימום היכולת וגורמים לנו, אוהדי הכדורגל, הנאה צרופה.


השניים ששיחקו אחד נגד השני עשרות פעמים במהלך התקופה שלהם בספרד, הגיעו לגאלה החגיגית של אופ"א במונאקו ונצפו משוחחים לאורך כל הטקס כשישבו אחד ליד השני. כריסטיאנו רונאלדו אומנם לא זכה באף פרס השנה, לעומת הפרעוש שזכה בפרס שחקן ההתקפה של השנה, ו-וירג'יל ואן דייק שנבחר לשחקן השנה, אך יצר את רגע השיא של האירוע, ואחד שייזכר לשנים רבות כשהחמיא למסי לעיני כולם. 




רונאלדו אמר למנחה ברגע נדיר: "אנחנו חולקים את הבמה הזאת כבר 15 שנים. אני לא יודע אם זה אי פעם קרה בכדורגל ששני שחקנים נמצאים באותו מעמד כל הזמן. זה לא קל. כמובן שיש לנו מערכת יחסים טובה, עדיין לא אכלנו ארוחת ערב ביחד, אבל אני מקווה שבעתיד הקרוב זה יקרה".


הפורטוגלי סיכם: "אני מתגעגע לשחק בספרד, היה לנו קרב מעולה ב-15 השנים האחרונות, אני דחפתי אותו והוא דחף אותי. זה מרגיש טוב להיות חלק מההיסטוריה של הכדורגל". 


כבר עכשיו ניתן לומר: כשניזכר ביריבות האדירה של השניים, הרגע הזה יגרום לכולנו לחייך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי