ואן דייק שחקן השנה של אופ"א, אליסון השוער המצטיין

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Gettyimages

השחקנים של אלופת אירופה קטפו את רוב התארים בטקס פרסי השנה של ליגת האלופות. פרנקי דה יונג נבחר לקשר המצטיין, מסי שחקן ההתקפה. רונאלדו נשאר ללא תואר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
ערב גדול לליברפול, אלופת אירופה בטקס פרסי השנה של אופ"א. בגאלה החגיגית שנערכה במונאקו ובה נערכה הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, חולקו הפרסים לשחקנים המצטיינים של המפעל היוקרתי.


מי שסיים את הערב כמנצח הגדול הוא ללא ספק וירג'יל ואן דייק, שזכה בפרס שחקן ההגנה של ושחקן השנה של אופ"א. הבלם ההולנדי רשם עונת שיא בשנה שעברה במדי ליברפול, וכיכב כל הדרך לזכייה בליגת האלופות. לאחר שנבחר לשחקן השנה של הליגה האנגלית, הערב בא על שכרו וקיבל הכרה גם בזירה האירופית, כשגבר על יריבים איתנים בדמות כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בדרך לזכייה בפרס היוקרתי



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



שחקן נוסף מאלופת אירופה שזכה בפרס יוקרתי, הוא השוער הברזילאי אליסון בקר, שמחזק את מעמדו כשוער הטוב בעולם כיום. בקר (26) שנבחר לשוער המצטיין בקופה אמריקה במדי נבחרת ברזיל, נרכש בשנה שעברה ע"י המייטירדס בסכום חסר תקדים של 75 מיליון יורו, והפך למניה הבטוחה בשער של יורגן קלופ, לאחר הטראומה מלוריס קאריוס.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



את פרס שחקן השנה של אופ"א, קטף באופן מפתיע פרנקי דה יונג, ההולנדי בן ה-21 שכיכב בשנה שעברה במדי אייאקס ועבר בקיץ האחרון לברצלונה. ביחד עם מתיאס דה ליכט, הקשר הצעיר הוביל את אייאקס עד לחצי גמר ליגת האלופות בקמפיין מדהים בו האימפריה ההולנדית הדיחה את ריאל מדריד ויובנטוס. ורק ההופעה המדהימה של לוקאס מאורה מנעה ממנו העפלה סנסציונית לגמר. 




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



ליונל מסי, מלך השערים של ליגת האלופות בעונה החולפת, נבחר לשחקן ההתקפה המצטיין של אופ"א לאחר שכבש 12 שערים אליהם הוסיף 3 בישולים ב-10 הופעות בליגת האלופות. הפרעוש היה קרוב להעפיל לגמר, אך הקאמבק האדיר של אלופת אירופה בחצי הגמר נגד הקטאלונים מנעה ממנו זכייה רביעית במפעל היוקרתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי