לואיס סוארס חשף: "לא רציתי לצאת מהבית במשך כמה שבועות"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | OLI SCARFF / Contributor

חלוץ ברצלונה שיחזר את התקופה הקשה שעברה עליו אחרי ה-4:0 לליברפול בחצי גמר ליגת האלופות: "ידענו בדיוק מה מצפה לנו באנפילד, אבל איבדנו כדור אחרי כדור ונקלענו למצב מביך. כל הקבוצה סבלה"

(גודל טקסט)

הראיון הנרחב של לואיס סוארס ב"פוקס ספורטס" ארגנטינה ממשיך לספק כותרות. אחרי שדיבר על אי הגעתו של ניימאר וצירופו של גריזמן, חלוץ ברצלונה חשף את התחושות לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר ליגת האלופות.

כזכור, ברצלוונה הגיעה לאנפילד עם 0:3 מבטיח מהמשחק הראשון בקאמפ נואו, אך הושפלה על ידי ליברפול עם 4:0 מהדהד וסיימה את דרכה במפעל היוקרתי בבושת פנים.

סוארס נזכר: "לא יצאתי מהבית במשך כמה שבועות, אפילו לא רציתי לקחת את הילדים לבתי הספר, לחוגים ולפעילויות השונות. זו הייתה תקופה מאוד מורכבת עבורי. כמו רוב החברים שלי לקבוצה, גם אני עברתי ימים לא פשוטים בכלל".

על הגומלין באנגליה: "כבר נגד רומא, כשהודחנו בעונת 2017/18, למדנו שהכל יכול לקרות בכדורגל. ידענו בדיוק מה מצפה לנו באנפילד וכמה קשה לשחק שם. הזהרתי את החברים שלי לפני המשחק ואמרתי להם הכל, אבל בחמש הדקות הראשונות ליברפול הגיעה לשני מצבים טובים. השער הראשון נכבש בדקה ה-15 וזה הכניס אותנו ללחץ ולעצבים".

סוארס המשיך: "פתאום חבר שלך לקבוצה מאבד כדור פשוט, חבר אחר מאבד שני כדורים נוספים וזה מתחיל להיות מביך עבורנו. במחצית השנייה כבר קרה מה שקרה. אם אתה מוריד את הרגל מהגז לחצי דקה, משאירים אותך מאחור. ככה זה בליגת האלופות. ברמה הקבוצתית ובתור בני אדם, סבלנו מההפסד הזה יותר מהרגיל".


סוארס מול ואן דייק במשחק המפורסם באנפילד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי