פ.ס.ז' בבעיה: אמבפה, קבאני וניימאר ייעדרו מהמשחק נגד ריאל

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

אלופת צרפת אישרה ששני החלוצים לא התאוששו בזמן למשחק ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות בזמן שהברזילאי מושעה. לעומתם, השוער קיילור נבאס שהגיע מהבלאנקוס צפוי לשחק: "נקמה? זה לא עובר לי בראש"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
בסוף השבוע עוד הייתה אופטימיות זהריה בפריז סן ז'רמן, אולם הערב (שני) היא התחלפה בפסימיות כשאלופת צרפת הכריזה שקיליאן אמבפה, אדינסון קבאני (טרם התאוששו מפציעות) וניימאר (מושעה) ייעדרו ממשחק פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות נגד ריאל מדריד (רביעי ב-22:00).


בפריז החליטו שלא לסכן את אמבפה וקבאני, שעדיין מתאמנים בנפרד משאר חבריהם בשל פציעות. באשר לניימאר, הברזילאי כזכור הורחק משלושה משחקים בליגת האלופות לאחר שתקף אשתקד השופטים לאחר שקבוצתו הודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר על ידי מנצ'סטר יונייטד.


אמבפה המאוכזב כתב: "עכשיו זה רשמי, אני לא אשחק במשחק הראשון בקמפיין האירופי נגד ריאל מדריד. אני מאוד עצוב על כך, אבל אתמוך בקבוצה מהיציע ואחזור לשחק כשאהיה כשיר ב-100 אחוז. תמיד אתן את כל מה שיש לי עבור המועדון".


לאור המצוקה בחוד והיעדרותם של שלושת הכוכבים, מאורו איקרדי, הרכש שהצטרף מאינטר, אמור לרשום את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפותח של פריז סן ז'רמן, לאחר שבסוף השבוע האחרון הוא עלה מהספסל במשחק הליגה נגד שטרסבורג אותו כזכור ניצחה האלופה בזכות שער מאוחר של ניימאר במספרת.


קיילור נבאס, שערך בכורה במשחק הליגה נגד שטרסבורג והציג יכולת טובה, אמר לקראת המפגש נגד האקסית: "נקמה? אין לי שום כוונה כזו, זה בכלל לא עובר לי בראש. הייתה לי תקופה נפלאה ומוצלחת בריאל, מדריד אך עכשיו אני בפריז סן ז'רמן ואני רוצה להצליח גם פה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי