אנצ'לוטי: "כשליברפול מפסידה כאן, היא זוכה בליגת האלופות"

יורגן קלופ, קרלו אנצ'לוטי
יורגן קלופ, קרלו אנצ'לוטי | ALBERTO PIZZOLI/AFP/Getty Images

מאמן נאפולי התבדח לאחר הניצחון 0:2 על אלופת אירופה, והחמיא לשחקניו: "היינו צריכים להקריב את עצמנו". ברשת מתחו ביקורת על ואן דייק. ואלוורדה על מסי, שנכנס כמחליף בברצלונה: "הוא עלה בלי הכנה ועשה מספיק"

(גודל טקסט)
הדבר הראשון שקרלו אנצ'לוטי עשה אחרי שקבוצתו נאפולי ניצחה 0:2 את ליברפול במחזור הפתיחה הלילה (שלישי) היה להחמיא לשחקניו על הניצחון המרשים: "זה תמיד קשה נגד ליברפול, מהדקה הראשונה עד האחרונה. היינו צריכים להקריב את עצמנו, אבל בלי לאבד את הזהות שלנו".


מאמן האזורי הוסיף בצחוק: "אבל אמרתי לקלופ אחרי המשחק שכשהוא מפסיד כאן, הוא בדרך כלל זוכה בליגת האלופות".


התקשורת האנגלית מתחה ביקורת על ליברפול: "הם היו חלשים, לא מדויקים ושאננים", נכתב. "ככה לא זוכים בליגת האלופות". וירג'יל ואן דייק זכה במיוחד לביקורות, אם כי פחות מהפרשנים המקצוענים ויותר מהגולשים ברשת. הטעות שלו שהובילה לשער השני של נאפולי בתוספת הזמן זיכתה אותו בתואר "מבשל העונה", ואחרים טענו שתואר "שחקן העונה" בו זכה צריך להישלל ממנו.




מ"מירור" האנגלי זכה ואן דייק לציון של 7, וכך גם רוב חבריו לקבוצה. השוער אדריאן, למרות שני השערים שספג, זכה לציון 8 בשל היכולת הטובה שהציג וגם פאביניו שהניע את מרכז המגרש זכה לציון הגבוה. פירמינו, מילנר ומאטיפ קיבלו 6 כל אחד, ובאתר ציינו לרעה את הערב החלש שלהם.


במקביל, ברצלונה ודורטמונד נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב ששיקף את המשחק, בו עיקר תשומת הלב הופנתה לכיוון חזרתו של ליאו מסי לכר הדשא. הפרעוש ערך את הבכורה שלו העונה כשנכנס כמחליף בדקה ה-59, וסיפק קצת יותר מחצי שעה סולידית של כדורגל עד הסיום.


ארנסטו ואלוורדה דיבר על הכוכב: "מסי הוא כמו כל שחקן שכמעט לא התכונן. היה עליו להסתגל למשחק בקצב גבוה, והוא עשה את זה מיד. הוא עשה מספיק ב-30 הדקות שלו. זה גם המשחק המלא הראשון של לואיס סוארס העונה".


מסי נכנס.
מסי נכנס. "הוא כמו כל שחקן אחר" (Martin Rose / Staff)


היכולת במחצית השנייה: "היו כמה הזדמנויות שהיינו יכולים להפסיד את המשחק, אני לא מרוצה מזה. הם תקפו מהר, הם קבוצה מהירה. גם לנו היו החמצות, ולא היינו מדויקים בעיקר במסירה האחרונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי