ולבואנה החזיר את אולימפיאקוס מ-2:0 ל-2:2 נגד טוטנהאם

ולבואנה
ולבואנה | ARIS MESSINIS / Contributor

סגנית אלופת אירופה עלתה ליתרון מפנדל של קיין (27) ובעיטה יפה של מורה (30), אך הצרפתי הוותיק בישל לפודנסה (44) ואיזן מהנקודה הלבנה (54). במחזור הבא: באיירן בלונדון. במקביל, 0:0 בין ברוז' לגלאטסראיי

(גודל טקסט)
לפני המנה העיקרית, המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים מוקדמים. בבית ב', טוטונהאם, סגנית אלופת אירופה להזכירכם, שמטה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 סוער בחוץ נגד אולימפיאקוס, ששיחקה ללא רגשי נחיתות. בבית א', קלאב ברוז' וגלאטסראיי נפרדו בתיקו ללא שערים.


אולימפיאקוס – טוטנהאם 2:2

סגנית אלופת אירופה קיוותה לפתוח את שלב הבתים ברגל ימין, אך ניצבה בפני משימה לא פשוטה בדמות משחק חוץ באצטדיון קאראיסקאקיס הגועש. אולימפיאקוס החלה את המשחק ללא רגשי נחיתות וסיפקה במהלך המחצית הראשונה לא פחות מ-12 בעיטת אל עבר השער של הוגו לוריס. לצערה, רק אחת מהן חדרה לרשת ומן העבר השני טוטנהאם כבשה פעמיים משלושה ניסיונות וירדה להפסקה עם 1:2 בניגוד גמור למהלך המשחק.


בדקה ה-27 דייק הארי קיין מהנקודה הלבנה לאחר שהוא עצמו הוכשל והעלה את מאזנו ל-15 שערים ב-20 הופעות בליגת האלופות. שלוש דקות חלפו וטוטנהאם הכפילה את יתרונה לאחר בעיטה נהדרת של לוקאס מורה, שהבקיע את שערו השישי במפעל מאז הצטרף לתרנגולים (כולם בחוץ). דווקא אז, כשנראה היה שהאורחת בדרך הבטוחה לניצחון, דניאל פודנסה חדר לרחבה ושלט בעיטה חדה שנעצרה רק ברשת של לוריס (44) והוריד את אולימפיאוקס להפסקה בפיגור מינימלי.



סיפקו אווירה מחשמלת. אוהדי אולימפיאקוס (Gettyimages)


המחצית השנייה נפתחה בשליטה של טוטנהאם שהגיעה למספר הזדמנויות בפתיחה, אך בדקה ה-54 ביצע טובי אלדרווירלד עבירה לא מחויבת בתוך הרחבה והשופט סימן בצדק לכדור עונשין מ-11 מטר. מתיו ולבואנה הוותיק, שבישל את השער הראשון, לקח את האחריות וקבע 2:2 בקלילות. בהמשך הצרפתי בן ה-34 הוחלף (69) לאחר שלא נותר לו אוויר וזכה לסטנדינג אוביישן מהקהל. בדקות שנותרו טוטנהאם הגבירה את הלחץ וניסתה להשיג שער ניצחון, אבל לא הייתה מדויקת וזה רק 2:2 בסיום.


בעקבות התוצאה, טוטנהאם תהיה חייבת לנצח את באיירן מינכן באצטדיונה במחזור הבא אם היא לא תרצה שהאפשרות לסיים במקום הראשון תתחיל לברוח. אולימפיאקוס, לעומת זאת, תצא למשחק חוץ לא פשוט בכלל בבלגרד מול הכוכב האדום ותקווה להמשיך את המומנטום בהר הגעש בסרביה.



היוונים בטירוף לאחר השער השני (Gettyimages)
יתרון כפול לא הספיק. הארי קיין (Gettyimages)



 

תוצאה נוספת

קלאב ברוז' – גלאטסראיי 0:0


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי