זידאן: "לא היינו ברמה", סילבה: "צריכים לשחק כך בליגה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images

מאמן ריאל מדריד הודה בחולשה של קבוצתו לאחר התבוסה נגד פ.ס.ז' במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הברזילאי של פריז החמיא לאידריסה גיי: "הוא היה מדהים". קאסמירו: "שיחקנו רע, אבל יש זמן לתקן"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אם הפתיחה הבינונית מאוד של ריאל מדריד בליגה הספרדית לא עוררה דאגה במחנה הלבן, התבוסה 3:0 הלילה (רביעי) נגד פריז סן ז'רמן בוודאי הדליקה נורה אדומה אצל זינדין זידאן וחניכיו. הצרפתים היו עדיפים בכל שלב במשחק, מלבד ניסיונות של בייל במחצית הראשונה מדריד הייתה רחוקה מלהציג כדורגל טוב וגם אדן הזאר, שפתח לראשונה בהרכב, ירצה לשכוח את המשחק הזה.

זידאן אמר לאחר ההפסד: "שני שערים שכבשנו נפסלו וזה לא מספיק, לא היינו ברמה. הייתה חסרה לנו המון אינטנסיביות, הפסדנו בכל מאבקי האחד על אחד וזה מסובך לנצח ככה. לא מרוצים ממה שהראינו היום".

קאסמירו לאו דווקא הסכים עם המאמן שלו: "שיחקנו רע. לא הייתה חסרה לנו אינטנסיביות, אנחנו תמיד נותנים הכל. הם חזקים מאוד ויש להם שחקנים נהדרים. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל הרבה זמן לפנינו".

לא היו אינטנסיביים. רפאל וראן ופרלאן מנדי (LUCAS BARIOULET/AFP/Getty Images)
לא היו אינטנסיביים. רפאל וראן ופרלאן מנדי (LUCAS BARIOULET/AFP/Getty Images)

בצד המנצח, טיאגו סילבה שמר על איפוק: "לא חשבנו לשלוח מסר באמצעות הניצחון הזה. שלטנו היטב במשחק, גם בליגה אנחנו צריכים לשחק עם האופי והאגרסיביות שהראינו היום. אני חייב לברך את הצוות המקצועי על איך שהכין אותנו למשחק". הברזילאי החמיא לאידריסה גיי: "הוא היה מדהים, אין לי מילים. אני לא יודע כמה כדורים הוא חילץ, היה לו משחק נהדר".

הסגנלי הצטנע: "מילאתי את תפקידי כמו תמיד, שיחקנו כמו קבוצה היום. היה חשוב לנצח את המשחק הזה ולהתחיל טוב את ליגת האלופות. ידענו לעבוד ביחד ולציית להוראות המאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי