סימאונה: "שמח שלא התפרקנו", סארי: "המשחק היה בידנו"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

מאמן אתלטיקו מדריד היה מרוצה מהאופי: "אהבתי את זה שלא איבדנו את הראש". מאמנה של יובנטוס הצטער על איבוד הנקודות: "חבל שזה רק תיקו, חייבים לשפר את האגרסיביות"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד הפגינה את רוח הלחימה האופיינית לה, כשחזרה הלילה (רביעי) מפיגור כפול וסיימה ב-2:2 נגד יובנטוס במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. אחרי שערים של חואן קוואדרדו ובלז מאטווידי, סטפן סאביץ' צימק והקטור הררה העניק לקולצ'ונרוס את השוויון הדרמטי, ששווה נקודה מנחמת נגד אחת המועמדות לזכייה במפעל.

דייגו סימאונה התמקד בנקודות לשימור: "אהבתי את זה שלא איבדנו את הראש. אנחנו צריכים זמן להתפתח, יש לנו שחקנים מאוד צעירים, אבל רואים את העבודה שאנחנו עושים וזה משמח אותי. במחצית השנייה הם הבקיעו שני שערים גדולים, אבל אני מרוצה מכך שלא התפרקנו".

המאמן הארגנטינאי החמיא לכריסטיאנו רונאלדו: "הוא יוצא דופן, בכל פעם שאנחנו פוגשים אותו אנחנו יודעים שהוא יכול להכריע את המשחק בכל רגע". על המהלך שבו לא נשרק פנדל לזכות אתלטיקו: "נגיעת יד של בונוצ'י? לא הייתי מעז להגיד כלום, כי לא ראיתי אותה".

מאוריציו סארי הצטער על איבוד הנקודות. (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)
מאוריציו סארי הצטער על איבוד הנקודות. (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

בצד של האיטלקים, מאוריציו סארי הצטער על פספוס הניצחון: "היינו טובים בהרבה מאשר במשחק הקודם שלנו, חבל שהוצאנו רק תיקו כי המשחק היה ביד שלנו למשך המון דקות. אנו צריכים לשפר את האגרסיביות והריכוז. כושר משחק הוא לא הבעיה, אלא הפאסיביות שלנו".

לאונרדו בונוצ'י התייחס לבעיות ההגנתיות של יובה: "כשהנענו את הכדור, יצרנו מצבים והבקענו. אני מצר על שני השערים שספגנו, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים כי עשינו משחק מצוין. אסור לנו לספוג כל כך הרבה ממצבים נייחים, נגד נאפולי לקחנו את שלוש הנקודות אבל הערב השארנו שתיים מאחור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי