בספרד ביקרו את ריאל מדריד: "זידאן הובס, קורטואה לא מייצר ביטחון"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | David Ramos/Getty Images

הבלאנקוס נוצחו על ידי פ.ס.ז' ורשמו הפסד שלישי מתוך ארבעה משחקים בליגת האלופות בהפרש של שלושה שערים: "מדאיג אותי שהיו לנו רק שתי הזדמנויות", אמר המאמן הצרפתי שהגן על השוער: "אנחנו מפסידים כקבוצה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי עונה רעה מאוד של ריאל מדריד, זינדין זידאן שזכה עם הקבוצה בשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, קיווה להשיב את הבלאנקוס למסלול הנכון במחזור הראשון נגד פריז סן ז'רמן, אבל הם ספגו 3:0 כואב בפארק דה פראנס ולמעשה הם ממשיכים את הרצף העגום של העונה שעברה, כאשר ריאל מדריד רושמת הפסד שלישי בהפרש של שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

לאחר ההפסד בספרד סימנו את המאמן הצרפתי כאחד האשמים המרכזיים: "תומאס טוכל הביס אותו, בדיוק כמו שפריז עשתה לקבוצתו, הוא עשה את החילופים באיחור ושינה את המערך בשליש אדן הזאר וחאמס רודריגס".

המאמן אמר בסיום: "מה שהכי מדאיג אותי שהיו לנו רק שתי הזדמנויות, זה מעט מאוד. לא צריך לחשוב יותר מדי, זה היה משחק רע שלנו והם היו טובים יותר. הם עלו עלינו בכל דבר, במיוחד באינטנסיביות במרכז המגרש וזה הכי הפריע לי".


אכזבה בריאל מדריד (LUCAS BARIOULET/AFP/Getty Images)

מי שחטף האשמות אפילו יותר מזידאן, הוא השוער הבלגי טיבו קוראוטה שהציג עוד ערב חלש, כאשר קיילור נבאס היה הפעם בצד של היריב. ב'מארקה' נכתב: "לא משנה מה, הוא פשוט לא מספיק, הוא לא עשה טעויות בוטות, אבל זה פשוט לא מספיק. הוא אינו מייצר ביטחון, פריז כבשה את השער הראשון בהזדמנות הראשונה שלה, הוא היה יכול לעשות יותר".

זידאן לעומת זאת הגן על השוער: "כשאנחנו מנצחים, כולם מנצחים וככה גם כשאנחנו מפסידים, אני לא רוצה להפנות אצבע מאשימה לאף אחד, זה אשמת כולם, כאשר אנחנו מגיעים למצב כזה".

מי שהצטיין באופן יחסי בשורות ריאל מדריד הוא הקשר חאמס רודריגס שמתגלה כשחקן היציב ביותר העונה של הבלאנקוס. הקולומביאני אמר בסיום: "פריז שיחקה מצוין, יש להם שחקנים טובים מאוד והיה להם משחק מושלם. היחסים על זידאן? אף לא הייתה לי בעיה איתו. הייתה בינינו מערכת יחסים טובה וכעת היא טובה אפילו יותר".

"
"היחסים עם זידאן טובים יותר". חאמס רודריגס (THOMAS SAMSON/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי