הנס תקף את טר-שטגן: "כאילו הוא זכה ב-17 גביעי עולם"

אולי הנס
אולי הנס | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

בצל הניצחון 0:3 על הכוכב האדום, נשיא באיירן תמך בנוייר עקב דרישתו של שוער ברצלונה לפתוח בנבחרת: "מנואל הוא השוער מספר אחת של גרמניה". מאמן הבווארים הוסיף: "אין פה דיון מבחינתי"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הביסה אמש (רביעי) 0:3 את הכוכב האדום בלגרד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הבווארים הציגו משחק טוב ונעזרו בשערים של קינגסלי קומאן, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר כדי להכריע את הסרבים. למרות הניצחון, מה שהעסיק את התקשורת הגרמנית וראשי באיירן היא סוגיית שוער הנבחרת המקומית. כזכור, מנואל נוייר הוא השוער הראשון בנבחרת על אף הירידה בכושרו בשנים האחרונות. מה שלא מצא חן בעיני מארק אנדרה טר-שטגן, שמצטיין במדי ברצלונה ויושב על הספסל של 'המאנשפט'. השוער אף הביע ביקורת על הנושא: "כדורגל זה דבר אחד, היושרה חשובה יותר".

נשיא באיירן אולי הנס תמך בנוייר, ששוקל לפרוש מהנבחרת אחרי יורו 2020 לפי הבילד הגרמני: "אני חושב שזו בדיחה. מנואל הוא השוער מספר אחת של גרמניה, הוא היה השוער הטוב בעולם במשך הרבה שנים. אין דיון על היותו השוער הראשון של הנבחרת. טר-שטגן לא יכול לדרוש דבר כזה. העיתונות המערב – גרמנית תומכת בו בצורה קיצונית, כאילו הוא כבר זכה ב-17 אליפויות עולם". 


הנשיא ביקר באופן חריף את התאחדות הכדורגל הגרמנית: "הייתי מצפה לתמיכה גדולה יותר מצד ההתאחדות, שמאפשרת לשחקן לדבר בפומבי על דברים שצריכים להגיע רק לאוזניי המאמן יוגי לב. הדרך בה הם סילקו את תומאס מולר, מאטס הומלס וג'רום בואטנג מהנבחרת הייתה לא מכובדת ועכשיו נוהגים באותו אופן כלפי נוייר. אני לעולם לא אשלים עם זה ששחקנים שלנו נפגעים ללא סיבה".



מנואל נוייר. עומד בלב הסערה (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
מנואל נוייר. עומד בלב הסערה (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
 

ניקו קובאץ' מאמן הקבוצה אמר בסיום: "אני בהחלט בצד של הבוסים שלי ושל השחקן שלי. הוא השוער הגרמני הטוב ביותר וזה יישאר כך כל עוד יביא את הכוחות שלו ולא ייקח צעד אחורה. הדיון הזה לא אמור להתקיים בכלל. אם נוייר היה נכשל אז מילא, אבל זו לא המציאות. אנחנו מדברים על שחקן בכיר שנמצא בנבחרת מעל עשור וזכה בכל תואר אפשרי בכדורגל".

המשחק מול הכוכב האדום: "יכולנו להבקיע שערים רבים יותר. אני שמח שיצרנו הזדמנויות רבות, יכול להיות שהייתי מאושר יותר עם שער נוסף. קוטיניו שיחק ממש טוב. הוא מעורב במשחק ודורש כל הזמן את הכדור. הוא נותן מימד חדש למשחק שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי