המפעל החדש של אופ"א הוצג: הליגה האירופית המחוזית

אופ"א
אופ"א | FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images

יום מלא הכרזות לאיחוד הכדורגל האירופי: המפעל המצופה יצא לדרך החל מ-2021/22 וצפוי להכיל נציגות ישראליות רבות. סנט פטרסבורג, מינכן ולונדון יארחו את שלושת הגמרים הבאים של ליגת האלופות

(גודל טקסט)
לאחר חודשים רבים של מתח, ולאחר שדיווחנו לכם על המבנה החדש של המפעלים האירופאים וכיצד ידורגו הקבוצות הישראליות, אופ"א הודיעה היום (שלישי) על השם של המפעל החדש והשלישי בטיבו, שיצא לדרך בעונת 2021/22: הליגה האירופית המחוזית.


נציגות ישראליות רבות צפויות לככב במפעל הזה שצפוי להכיל יותר קבוצות ממדינות שונות. אופ"א עדיין לא הודיעו על מבנה המפעל, אך ע"פ הדיווחים הוא יכלול 32 קבוצות.


בתוך כך אופ"א הודיעה על אירוח הגמרים בשני מפעלי הקבוצות הבכירים בשנים הבאות, ב-2021 אצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן של סביליה יארח את גמר הליגה האירופית, לכבוד למותו של שיאן הזכיות במפעל חוסה אנטוניו רייס. לאחר הגמר שייערך השנה באיסטנבול, גמר ליגת האלופות הבא (2021) יגיע לרוסיה, לאצטדיון סנט פטרסבורג ובשנים שלאחר מכן המשחק היוקרתי יתקיים ב'אליאנץ ארנה' שבמינכן, ובאצטדיון 'וומבלי' בלונדון.




פרט להודעה של ארגון הכדורגל האירופי על כך שישראל נבחרה לארח את יורו 2022 עד גיל 17, התבשרנו על כך שכבר בלראשונה בליגה האירופית, יתחיל השימוש בטכנולוגיית ה-VAR. הסופר קאפ האירופי ב-2021 ייארח בבלפסט, צפון אירלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי