טוכל: "אמבפה יכול לפתוח", קבאני מחוץ לסגל לגלאטסראיי

תומאס טוכל
תומאס טוכל | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

המאמן הגרמני לקראת המשחק בטורקיה: "תמיד קשה לשחק מחוץ לבית. לא תכננו איך לעצור את פלקאו". החלוץ האורוגוואי טרם התאושש מפציעתו ולא יעמוד לרשות מאמנו, כמו גם ניימאר המושעה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

שלב הבתים בליגת האלופות יצא לדרך לפני כשבועיים וההצגה הגדולה הייתה שייכת ללא ספק לפריז סן ז'רמן שללא כל שלישיית החוד המוכרת שלה הביסה 0:3 את ריאל מדריד במשחק ענק של אנחל די מאריה. הקבוצה של תומאס טוכל רוצה להמשיך במומנטום במשחק החוץ שלה בטורקיה נגד גלאטסראיי. מעבר לניימאר שעדיין מושעה, גולת הכותרת היא היעדרותו של החלוץ אדינסון קבאני.

החלוץ מאורוגוואי שספג פגיעה בירך במשחק נגד טולוז לפני כחמישה שבועות – עדיין לא התאושש. בצרפת העריכו שיוכל לחזור כבר נגד ריימס (יום רביעי שעבר) או נגד בורדו בשבת, אך זה עדיין לא קורה. גם יוליאן דרקסלר נותר בחוץ. המגן הצעיר נגוי קוואסי בן ה-17 נכלל בסגל וכמוהו הקשר אדיל. מנגד, קיליאן אמבפה ששולב כמחליף בחצי השעה האחרונה נגד בורדו, צפוי לפתוח בהרכב. המאמן מתלבט לגבי אריק צ'ופו-מוטינג שחוזר לסגל לבין מאורו איקרדי ששיחק רק 88 דקות בינתיים בין היתר גם בשל פציעות.

בתוך כך, טוכל התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק באיסטנבול וסיפר: "האווירה כאן מדהימה. חשוב שנראה כמה שיותר ביטחון על מנת שההכנה  שלו תפגע. זה תמיד קשה לשחק מחוץ לבית". על אמבפה אמר הגרמני: "הוא יכול לפתוח במשחק או לסיים אותו, אבל הוא לא כשיר ל-90 דקות מלאות". התכנית לעצור את רדאמל פלקאו: "תמיד קשה לשחק מולו. נהיה חייבים להיות כמה שיותר זהירים. לא תכננו משהו אישי נגדו".

קבאני. החלוץ האורוגוואי טרם החלים (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)
קבאני. החלוץ האורוגוואי טרם החלים (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)

הקפטן טיאגו סילבה הוסיף: "למרות שהפסדנו פעמיים, פתיחת העונה שלנו לא הייתה רעה. אני מודע היטב לאיכויות של הקבוצה ובגלל זה יש לי שקט בראש. קבאני? הוא חסר לנו מאוד. נקווה שהוא יחזור חזק יותר".

בצרפת דיברו על שלשיית מרכז השדה המבריקה של פ.ס.ז': מרקו וראטי-אידריסה גווייה-מרקיניוס. ב"לה פרסיאין" נכתב שהשלישייה הזו היא בדיוק מה שהמאמן טוכל חיפש, והקבוצה לא ספגה אף שער בשלושת המשחקים שלהם יחד (ריאל מדריד, ליון ובורדו). זו תהיה הנוסחה גם במשחק מחר. "כשהרמה עולה, טוכל רוצה להישען עליהם", נכתב.

גלאטסראיי מגיעה למשחק מהמקום החמישי בליגה המקומית לאחר תיקו 0:0 נגד פנרבחצ'ה, כשבמחזור הפתיחה בליגת האלופות סיימה בתיקו מאופס נגד קלוז'. הטורקים הם כאנדרדוג ברור אך הם יכולים להתנחם בכך שניצחה בשני משחקי הבית שלה נגד פ.ס.ז' – 2:4 בגביע המחזיקות בעונת 1996/97 וכן בשלב הבתים השני של ליגת האלופות בעונת 2000/01. פלקאו פוגש יריבה וותיקה מימיו במדי מונאקו והוא רוצה לשבור את מאזן האימה שלו – הוא כבש שער אחד בלבד נגד פ.ס.ז' ולא ניצח אותה בשמונה משחקים.

אמבפה. יחזור להרכב של פ.ס.ז'?
אמבפה. יחזור להרכב של פ.ס.ז'? "יכול לפתוח את המשחק ולסיים אותו" (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי