אלכסיס: "שיחקתי בברצלונה הגדולה מכולן, פויול קפטן ענק"

אלכסיס סאנצ'ס חוגג
אלכסיס סאנצ'ס חוגג | Paolo Rattini/Getty Images

החלוץ נזכר בתקופתו בספרד רגע לפני המשחק נגד האקסית: "למדתי איך להיות חזק, שיחקתי עם אלופי העולם, ויודע: "אסור לפספס הזדמנוית". גודין מדבר על האלילים שלו. הנראזורי מתכוננים לקאמפ נואו

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)
אינטר של אנטוניו קונטה פתחה את העונה נפלא בסרייה א' כשניצחה בכל ששת מחזורי הפתיחה. מנגד, בליגת האלופות זה הלך קשה יותר כשרק שער שיוויון מאוחר מנע ממנה הפסד נגד סלביה פראג. רגע לפני שהנראזורי יוצאים לקאמפ נואו למשחק סופר-קשה נגד ברצלונה, אלכסיס סאנצ'ס ודייגו גודין התראיינו לאתר הרישמי של אופ"א לקראת המשחק. אין ספק שמדובר בשניים משחקני המפתח של אינטר שכזכור בשנה שעברה גם כן שיחקה בשלב הבתים עם ברצלונה והודחה.


אלכסיס סאנצ'ס סיפר על חזרתו לאיטליה: "רציתי להתאמן תחת מאמן שמכיר אותי ולשחק עם שחקנים שאני מכיר, לחזור להיות שחקן כדורגל. אני חושב שיש כאן פוטנציאל מעולה. אינטר לא זכתה בתארים כבר זמן רב אבל אני בטוח שאפשר לעשות את זה העונה. כל שחקן היה רוצה לזכות בליגת האלופות, אתה לא רוצה רק להתמודד. אינטר נרגשת לקחת חלק".


בשלוש העונות שלו בברצלונה (2011-2014) כבש אלכסיס 47 שערים ב-141 משחקים כשעונת הפרידה הייתה הטובה ביותר. הוא זכה איתה באליפות אחת וסה"כ בשישה תארים. על תקופתו בקבוצה: "כשהגעתי לברצלונה היא הייתה בתקופה הטובה ביותר בהיסטוריה שלה. גווארדיולה היה שם, מסי, צ'אבי ואינייסטה, אבל בשבילי פויול היה גדול, הקפטן הכי מדהים שהיה לי בקריירה. למדתי איך להשתפר, שיחקתי ליד שחקנים איכותיים שזכו במונדיאל. למדתי איך להתנהל מול התקשורת, איך לשחק טוב יותר, למדתי להיות חזק מנטאלית".



איך אפשר לנצח בקאמפ נואו: "הם חזקים מאוד בבית, יש להם ביטחון. אנחנו חייבים לכבוש אם תהיה לנו הזדמנות אחת או שתיים. במדי יונייטד בשנה שעברה הגענו לשלוש או ארבע הזדמנויות קורצות. אנחנו לא כבשנו והם כן והפסדנו לבסוף 3:0. אסור לך להחמיץ אף הזדמנות".


דייגו גודין כבר רגיל לפגוש את ברצלונה על בסיס שנתי והוא גם זכה באליפות במשחק בקאמפ נואו במחזור הסיום בעונת 2013/14 והדיח אותה פעמיים מליגת האלופות. גודין אמר על העונה האירופית: "גם בליגת האלופות וגם בכל תחרות אחרת, למדתי שכדי להצליח חייבים שתהיה קבוצה חזקה, שכולם יהיו מחויבים ויציבים תוך כדי המשחק, כולם צריכים לדעת להגן". הבלם סיפר שהחל את הקריירה דווקא בקישור ולאט לאט למד איך להגן.


האלילים שלו ומשחק ההגנה: "דייגו לוגאנו קיבל אותו כשותף בנבחרת, הוא שחקן שתמיד אזכור. אהבתי מאוד את פויול, הוא שיחק בכל משחק כאילו הוא החשוב ביותר, התפעלתי מהאצילות שלו בהגנה. הוא נשאר בטופ כל כך הרבה שנים והפך לאחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה. מה אני הכי אוהב כבלם? האחריות והיכולת לעזור לחבריי לקבוצה".



דייגו גודין (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי