הזאר: "אני יודע שמצפים ממני ליותר, הגולים עוד יגיעו"

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

לאחר התבוסה בצרפת במחזור הפתיחה, ריאל חייבת לנצח את ברוז' בברנבאו. הקשר מודע לאכזבה ממנו ומבטיח: "אעבוד קשה כדי להשיג דברים גדולים, אני עדיין לא גלאקטיקו". ראמוס יפתח, זידאן יכריע לגבי מרכז השדה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
לאחר שהשיגה שבע נקודות משלושת משחקי הליגה האחרונים בהם לא ספגה שער וטיפסה למקום הראשון בספרד – ריאל מדריד רוצה לרשום ניצחון בכורה בליגת האלופות לאחר התבוסה הכואבת 3:0 בפריז במשחק הפתיחה, ומחר היא תארח את ברוז' (20:00). זינדין זידאן ישבור את הראש עם מי לשחק במרכז השדה לצידם של טוני קרוס וקאסמירו. הקפטן סרחיו ראמוס יחזור להרכב אף הוא. כמו כן, חדשות טובות הגיעו מצידו של מרסלו שהשלים אימון מלא ועתיד לחזור להרכב הראשון.


בכל מקרה, בספרד עוסקים בחלק הקדמי של ריאל מדריד שלא מספק את הסחורה. הבלאנקוס כבשו 12 שערים בלבד העונה בשמונה משחקים, ואחת הסיבות ליכולת הפושרת היא הקשיים של אדן הזאר שהגיע בעודף משקל וסבל מפציעה. הקשר הבלגי מחכה בקוצר רוח להופעת הבכורה שלו בסנטיאגו ברנבאו במסגרת ליגת האלופות בקבוצתו החדשה ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא מודה בכנות שהוא הרחק משיאו:


הזאר אמר: "אנשים מצפים ממנו להמון ואני גם מצפה ליותר. אני זה שצריך להפגין את היכולת שלי. אנשים ראו מה עשיתי בצרפת, איך שיחקתי בצ'לסי וגם את ההצלחות בנבחרת בלגיה. אני צריך להשתפר כדי שהאוהדים יהיו גאים בי. לא ריאלי לצפות ממני לכבוש שלושה שערים בכל משחק אבל עם קצת סבלנות הגולים יגיעו. אני מדמיין את הופעת הבכורה עם הרבה שערים, ניצחון נהדר. אנחנו יודעים שיהיה לא קל אבל אחרי ההפסד בצרפת אנחנו חייבים לנצח מחר"



ריאל מובסת בפריז. חייבת לנצח מחר (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)


על החודשים הראשונים במדריד: "אני מרגיש טוב, אנשים מצפים ממני להרבה וגם אני. ברור שאני חייב לעשות יותר. אני עדיין לא גלאקטיקו ואני מודע לציפיות מחולצה מספר 7. תמיד תהיה ביקורת אבל עליי להמשיך לעבוד קשה כדי להשיג דברים גדולים. לא הכל מושלם אבל אנחנו במקום הראשון בליגה. הפציעה גרמה לי לפתוח את העונה באיחור אבל הפציעה מאחוריי. העמדה במגרש? המאמן נותן לי חופש יחד עם בייל וקארים".

 

לצד הביקורות, בספרד גם יש כאלה שמגנים על הזאר. בספרד נכתב "הזאר, מה באמת הספק?", כשכתב "מארקה" כתב בטור אישי שעל איכות הכדורגל שלו אין עוררין והתקשורת חורצת גורלות מהר מידי. הוא בסה"כ חסר קצב משחק וזידאן נותן לו בידיוק את מה שהוא צריך. בכל פעם שהוא מתחיל לכדרר – רואים שזה קורה. הוא צריך לשחק 90 דקות ועוד 90 דקות".


זידאן עצמו אמר: "הוא (הזאר) יודע שמצפים ממנו ליותר אבל אנחנו רגועים. כשהגעתי לאיטליה הייתי גרוע, הייתי זקוק לשלושה חודשים כדי להתרגל לקצב". כשנשאל האם ריאל הסתגלה לעידן שאחרי רונאלדו, אמר: "כולם יודעים מה הוא עשה כאן אבל זה שייך לעבר, אנחנו מתרכזים בשחקנים שיש לנו וה-DNA של המועדון הזה הוא לנצח ובכל משחק לתת את הכל". הוא הוסיף שראמוס ישחק.




ברוז', מנגד, סיימה בתיקו 0:0 מול גלטסראיי במחזור הפתיחה בליגת האלופות. במחזור האחרון פירקה 0:5 את מכלן במשחק החוץ והיא במקום הראשון במאזן נקי מהפסדים (הפרש שערים 3:21). דיוויד אוקרקה, החלוץ הניגרי בן ה-22, פתח את העונה בסערה עם שישה כיבושים. ברוז' לא ניצחה מעולם ב-12 משחקיה על אדמת ספרד (שמונה הפסדים וארבע תוצאות תיקו), אך יש לה זיכרון יפה במיוחד מעונת 1976/77 אז עברה את ריאל מדריד בשלב שמינית הגמר כשלאחר תיקו מאופס בברנבאו הצליחה לנצח 0:2 במגרשה הביתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי