סארי: "יובנטוס? ליברפול וסיטי הן הפייבוריטיות לזכות באלופות"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | OSCAR DEL POZO / Contributor

המאמן לקראת לברקוזן: "המטרה היא ללכת עד הסוף, הסיכויים הטובים ביותר הם של האנגליות". ההרכב איתו הוא מתכוון לפתוח: "רונאלדו, היגוואין ודיבאלה? אנחנו עדיין לא מאוזנים מספיק בשביל לשחק כך מהפתיחה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
אחרי ה-2:2 הסוער במדריד נגד אתלטיקו במחזור הראשון, יובנטוס תארח מחר (שלישי ב-22:00) את באייר לברקוזן במטרה להשיג את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות. למסיבת העיתונאים המסורתית התייצבו המאמן מאוריציו סארי והקשר מיראלם פיאניץ', שפתח את דבריו והסביר: "מהרגע הראשון המאמן ביקש ממני לגעת כמה שיותר פעמים בכדור. אני מרגיש טוב מאוד, רואה את ההתקדמות הקבוצתית וחושב שאנחנו מתחזקים ככל שהזמן עובר".


פיאניץ' הוסיף: "אני משחק באחת הקבוצות הטובות בעולם והמטרה שלי היא תמיד להיות ברשימה של השחקנין הטובים ביותר. היו לי מאמנים מצוינים ושותפים נפלאים לאורך הדרך, כך שאני מרגיש בר מזל ומודע לכך שאני שחקו חשוב עבור יובנטוס. יש לנו קבוצה טובה, מגובשת ובעיקר כזו שרעבה ללכת עד הסוף בכל המסגרות".


סארי התייחס למשחק נגד לברקוזן והחמיא: "אנחנו לפני קרב קשה נגד יריבה איכותית שאוהבת להחזיק בכדור ולשלוט בקצב המשחק, אבל אני מצפה שנשיג תוצאה טובה במשחק הבית הראשון שלנו העונה במפעל. יש לנו עדיין המון מקום לשיפור, אך ברור שהמטרה שלנו היא ללכת עד הסוף בליגת האלופות – מפעל שהוא הטופ – אולם התחרות גדולה וקשה. עלינו לנסות לעשות את זה עם שמחה ולא בלחץ ובכבדות. הפייבוריטיות שלי לזכות העונה? ליברפול ומנצ'סטר סיטי".


על חוליית ההתקפה איתה הוא מתכנן לפתוח מחר: "רונאלדו, דיבאלה והיגוואין בהרכב ביחד? זו מחשבה יפה, אבל אנחנו עדיין לא מאוזנים מספיק בשביל לשחק כך מהרגע הראשון. כרגע אנחנו מסוגלים לשחק עם שלושתם ביחד רק בחלקים מסוימים של המשחק. העומס הגופני על השחקנים נהיה משמעותי יותר ויותר, אבל גם לצד המנטלי יש חלק בעייפות של שחקנים. האם מישהו משחקני ההרכב יקבל מנוחה מחר? אני לא יודע עדיין, אחליט רק לאחר האימון המסכם".




 מאוריציו סארי וכריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי