סולומון לקראת אטאלנטה: "לא מרוצה מההופעה שלי נגד סיטי"

מנור סולומון
מנור סולומון | חשבון הטוויטר של שחטאר דונייצק

קשר שחטאר דונייצק דיבר לפני המשחק באיטליה במחזור השני של ליגת האלופות: "באים לנצח". על ההפסד לאלופת אנגליה: "אחת הקבוצות הטובות בעולם". וגם: את מי הוא הכי אוהב בקבוצה של פפ גווארדיולה?

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)
אחרי שרשם את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות בהפסד הבית של שחטאר דונייצק למנצ'סטר סיטי, מנור סולומון נערך לקראת משחק החוץ מחר (שלישי ב-19:55) נגד אטאלנטה שתארח בסן סירו לאחר שהובסה במחזור הראשון על ידי דינמו זאגרב בהופעתה הראשונה אי פעם במפעל היוקרתי.


"דינמו זאגרב היא קבוצה מנוסה בזירה האירופית, אבל כמובן שלא ציפיתי שהיא תנצח את אטאלנטה 0:4", הודה סולומון. "תיקו מחר לא תהיה תוצאה טובה עבורנו, שחטאר דונייצק זו קבוצה ששואפת לנצח בכל משחק. כמובן שנגד מנצ'סטר סיטי, שהיא אחת הקבוצות הטובות בעולם, היינו מוכנים להסתפק בנקודה".


הסיכויים של שחטאר להעפיל לשמינית הגמר: "מול אטאלנטה ודינמו זאגרב אנחנו נעלה במטרה ברורה – לנצח. מקובל לחשוב שתוצאת תיקו במשחק חוץ באירופה זה חיובי, אבל איבוד נקודות נוסף עלול לפגוע במצב שלנו לקראת המשך הדרך ואנחנו נגיע במטרה לנצח".




הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות: "זה תענוג לשחק לראשונה נגד קבוצה גדולה כמו מנצ'סטר סיטי, אך בסופו של דבר לא הצלחנו להשיג את התוצאה שרצינו. מבינה אישית, לצערי, לא הצלחתי לייצר שום דבר ב-45 הדקות בהן הייתי על המגרש ואני לא מרוצה מההופעה שלי".


על כך ששחאר שיחקה כדורגל פתוח מול סיטי: "זו אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל זה לא אומר שאתה צריך להחליף סגנון משחק. לא משנה מי היריבה, שחטאר תמיד תנסה לשמור על הדרך שלה והמטרה שלנו היא להציג כדורגל מלהיב במטרה לשמח את האוהדים. נגד סיטי, באופן טבעי, נאלצנו להתגונן יותר מהרגיל. יש להם שחקנים בעלי איכויות גבוהות מאוד ובסופו של דבר הם גם ניצחו".


השחקנים האהובים עליו במנצ'סטר סיטי: "יש להם המון שחקנים מהטופ שראויים להערצה, כך שזה קשה לבחור אחד מועדף או את הטוב ביותר. אני אוהב במיוחד את קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי