סולומון: "מאז שהייתי ילד דמיינתי שאבקיע בליגת האלופות"

מנור סולומון
מנור סולומון | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

הישראלי הנרגש דיבר לאחר שסידר לשחטאר דונייצק ניצחון על אטאלנטה: "ראיתי בור בהגנה והחלטתי להיכנס לעומק". על כך שפתח את המשחק על הספסל: "האמנתי שאכנס ואעשה את השינוי". פיאטוב החמיא

(גודל טקסט)

"מאז שהייתי ילד דמיינתי שאשחק ואבקיע שער בליגת האלופות באצטדיון כמו סן סירו", כך סיפר הערב (שלישי) מנור סולומון הנרגש לאחר שסידר לשחטאר דונייצק 1:2 דרמטי על אטאלנטה עם גול ניצחון נפלא בדקה ה-95.

סולומון הוסיף: "אני שמח שהבקעתי ושהקבוצה ניצחה. ראיתי בור בהגנת אטאלנטה והחלטתי להיכנס לעומק, קיבלתי מסירה טובה מדודו וכבשתי. כולנו מאוד מאושרים כי הנקודות היו הדבר החשוב ביותר עבורנו".

סולומון, שהבקיע את שער הבכורה שלו במפעל בהופעתו השנייה, הוזעק למגרש בדקה ה-69 וכאמור הכריע את ההתמודדות עמוק בתוך תוספת הזמן כשהטעה את השוער ואת המגן והבקיע מול רשת חשופה. "ידעתי מראש שאפתח על הספסל, אבל תיארתי לעצמי שאני אכנס ואעשה את השינוי", הסביר הישראלי.

אנדריי פיאטוב, שוער שחטאר שעצר פנדל במצב של 0:0, החמיא לסולומון בסיום: "כל הכבוד למנור על הגול, הגיע לו להבקיע. הוא מוסיף לנו המון כשהוא משחק והמאמן בוטח בו. הוא היה שם כשהקבוצה הייתה צריכה אותו".


סולומון בטירוף לאחר שער הניצחון בסן סירו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי