"ריאל על פני תהום": הנתון המפחיד של הבלאנקוס

סרחיו ראמוס מאוכזב
סרחיו ראמוס מאוכזב | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

בספרד שחטו את הקבוצה של זידאן לאחר התיקו נגד קלוז': "שוב מסננת, התמוטטות גדולה". הקבוצה מהבירה רשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה בצ'מפיונס. הזאר חטף: "אפילו נגד הבלגים הוא רחוק משיאו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בבירת ספרד לא יכלו לחכות להופעת הבכורה האירופית הביתית הראשונה של אדן הזאר במדי ריאל וכן לקאמבק של זינדין זידאן, אך לזה אף אחד בריאל מדריד לא ציפה. ריאל מדריד הייתה חלשה מאוד והצליחה בקושי לגרד תיקו 2:2 נגד ברוז'. כעת, לאחר שני מחזורים, ריאל עם נקודה בלבד בחלוף שני מחזורים, דבר שלא קרה לה מעולם בליגת האלופות – הפתיחה החלשה בתולדותיה. 153 קבוצות בעבר פתחו את הצ'מפיונס עם נקודה אחת משני מחזורים בליגת האלופות ו-30 מהן הצליחו להעפיל (19.6%), אלא שריאל תצא למשחק חוץ סופר קשה בטורקיה נגד גלטסראיי (22 באוקטובר) – רגע לפני הקלאסיקו


הבלאנקוס ששמרו שלושה משחקים ברציפות על שער נקי, שוב ספגו שערים מגוחכים והביקורות בספרד לא איחרו לבוא. "התמוטטות גדולה בליגת האלופות" ו"שוב מסננת", נכתב ב"מארקה" בעוד ב"אס" נכתב על "אזעקה גדולה" לרקע תמונה של אדן הזאר המאכזב, "ריאל מדריד על פני תהום". בסיקור המשחק נכתב שריאל מדריד שרדה מחצית ראשונה הרת אסון, ללא כדורגל וללא לב, ושתי נגיחות של סרחיו ראמוס וקאסמירו מנעו את הרע מכל. 


טיבו קורטואה שהוחלף במחצית (בספרד דיווחו שבשל כאבי בטן וסחרחורת), שוב ספג ביקורת כשנכתב שעל אף שזידאן לא רצה בכך – בהחלט יש ויכוח על העמדה בין הקורות, שכן אראולה רשם הצלה גדולה ומנע פיגור משולש. גם הזאר "חטף" עליו נכתב "אפילו מול המדינה שלו הוא לא מסוגל להיראות כמו השחקן לו ציפו". גם רפאל וראן, נאצ'ו ולוקאס ואסקס, שספג שריקות בוז מהאוהדים – קיבלו את הציון 0 כוכבים. ואם כל זה לא מספיק, נאצ'ו ששיחק בכל שלושת המשחקים האחרונים והוחלף אתמול בשל פציעה – ייעדר ככל הנראה למשך חודשיים וחצי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‪#LaPortada Otra vez un COLADERO ‬

A post shared by MARCA (@marca) on



המאמן זינדין זידאן ניסה להסתכל על הצד החיובי: "אנחנו במצב גרוע יותר בליגת האלופות, זה נכון, אבל למרות שהתוצאה רעה – התגובה הייתה טובה. המחצית השנייה הייתה מצוינת ואני מעדיף להתרכז בזה למרות שהתיקו מאכזב. ספגנו שערים מצחיקים, לא היינו מרוכזים. במחצית אמרתי לשחקנים שיש לנו 45 דקות לשנות את זה, והם שינו את זה עם גישה טובה יותר".


קאסמירו דיבר ברוח דומה: "מובן שזו לא התוצאה שרצינו, בטח לאחר ההפסד במחזור הראשון ובטח במשחק בית. אבל בין כל הרע, אנחנו תלויים בעצמינו, הצלחנו לחזור למשחק. לא קל לשחק כשאתה נקלע לפיגור 2:0, ליגת האלופות קשה מאוד".


הקפטן סרחיו ראמוס הציג ערב הפכפך. מצד אחד כבש שער חשוב שצימק את התוצאה ומצד שני הציג שגיאות רבות בהגנה עם איבודי כדור חסרי אחריות. הבלם הגיע ל-12 שערים בליגת האלופות כשרק ארבעה שחקני הגנה כבשו יותר ממנו. לאחר המשחק הקפטן מיהר לצייץ: "חלק ראשון רע מאוד, חלק שני עם אומץ ומסירות כפי שמצפים מאיתנו. אנחנו צריכים לעשות יותר ונעשה יותר, זה ברור, האללה מדריד".



עוד ערב מאכזב שלו. אדן הזאר עם קארים בנזמה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי