גרמניה בטירוף: "מפגן עוצמה". גנאברי עקץ: "לונדון אדומה"

סרג' גנאברי, שחקני באיירן מינכן
סרג' גנאברי, שחקני באיירן מינכן | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

במינכן לא הצליחו להירגע מה-2:7 האדיר: "רוצים את הדבר הגדול הבא - ליגת האלופות". הגרמני שכבש רביעייה: "קשה לתאר במילים". כל התגובות והמספרים מערב שבבוואריה לא ישכחו זמן רב

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
עד עכשיו לא ממש הזכירו את שמה בין המועמדות לזכות במפעל, אבל אולי כדאי להתחיל לספור את באיירן מינכן. הקבוצה של ניקו קובאץ' רשמה אתמול (שלישי) את אחד מניצחונותיה המרשימים בליגת האלופות בשנים האחרונות כשרמסה 2:7 את טוטנהאם בלונדון. זו הפעם השנייה בלבד בה באיירן כבשה שביעייה במשחק חוץ, כשהפעם הקודמת הייתה לפני חמש שנים כשהתעללה ברומא עם 1:7 באולימפיקו. הבווארים רשמו משחק חוץ עשירי בצ'מפיונס ללא הפסד, שווה לרקורד השיא שלהם מאוקטובר 2012 עד אפריל 2014.


רוברט לבנדובסקי המשיך את העונה הנפלאה שלו כשכבש בכל משחקיה של באיירן מאז הסופר קאפ הגרמני. הוא הבקיע פעמיים, שער אחד נדיר ביופיו, והגיע ל-14 שערים בעשרה משחקים במועדון מפתיחת העונה, אבל אתמול היה כוכב אחד שהאפיל עליו. מדובר בסרג' גנאברי, הגרמני השני בהיסטוריה של המפעל שכובש רביעייה. קדם לו החלוץ מריו גומז שהבקיע כמות זהה ב-0:7 של באיירן על באזל ב-2012. אין ספק שזו הופעה שגם שחקנים כמו אריאן רובן ופרנק ריברי שעזבו היו מאוד גאים בה. "גנאברי בעל ארבעת הראשים", חגגו בגרמניה. ריברי עצמו לא שכח את האקסית וצייץ לכבודה בטוויטר.


גנאברי אמר לאחר המשחק: "זו הייתה הופעה נהדרת, משהו שקשה להסביר במילים. אחת הטובות שלנו עד כה, לילה נהדר ללא ספק. אני לא חושב שיהיו עוד קבוצות שיכבשו כאן שבעה שערים. מנגד, נצטרך לשמור על הרגליים על הקרקע. אנחנו במצב נפלא בליגת האלופות. אני חושב שהקבוצות האחרות יודעות שאנחנו לא עוצרים, לא נרגענו גם אחרי ה-1:3 או ה-2:4. רצינו יותר, רצינו להעביר מסר גדול לכל השאר, אך נשמור על רגליים על הקרקע. הפעם האחרונה שכבשתי רביעייה הייתה כשהייתי ילד וזו תחושה מדהימה. אני מאוד מרוצה מהביצועים שלי ושמח שיכולתי לעזור לקבוצה". 





שחקני באיירן. אחת הפייבוריטיות לזכייה? (GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images)


בגרמניה כמובן לא נותרו אדישים. "באיירן הציגה מפגן עוצמה במבחן הגדול הראשון שלה בליגת האלופות. איזו התפוצצות!", נכתב ב"קיקר". "ערב הגאלה של באיירן", נכתב ב"בילד" שם ציינו את המשולש המבריק קימיך-לבנדובסקי-גנאברי. "הם רוצים את הדבר הגדול הבא בבוואריה – גביע האלופות".


במהלך המשחק ניקו קובאץ' חגג בטירוף אך בעמדת הראיונות ניסה לשמור על איפוק. קובאץ' אמר: "זה לא היה נראה כמו 2:7 לאחר חצי שעה. סבלנו מבעיות בהגנה אבל מנואל נוייר שמר עלינו עם כמה הצלות נפלאות. בהמשך היינו הרבה יותר טובים, כבשנו בזמן הנכון. המפתח היה לכבוש את השער השני לפני ההפסקה. אף אחד לא היה יכול לחלום על זה. זה רגע תהילה לכדורגל הגרמני, אבל מעכשיו נחשוב על הבונדסליגה. אנחנו רוצים להשיג הרבה דברים העונה".





מנואל נוייר: "לא היינו דומיננטיים במחצית הראשונה, היו להם הזדמנויות ויכול להיות שהגיע להם להוביל במחצית. אבל עשינו עבודה טובה לאחר מכן, היינו מאוד קפדניים בהגנה והחלוצים שלנו עשו עבודה מטורפת. גנאברי היה פשוט מבריק. הוא הבקיע בכל מצב והביא לנו ביטחון רב".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי