רונאלדו שבר את שיאו של ראול, היגוואין סחט מחמאות

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

הפורטוגלי המשיך לשבור שיאים, אך הארגנטינאי גנב את ההצגה: "פיפיטה מעורר השראה, כמו בימים הטובים". סארי התייחס לאפשרות שדיבאלה יפתח בהרכב: "אם אני יושב בבר - זה נשמע כמו רעיון טוב"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס ראתה איך ניצחון יוקרתי במדריד בורח לה מהידיים במחזור הפתיחה בליגת האלופות, אך אתמול (שלישי) אף אחד כבר לא עצר אותה. הביאנקונרי הביסו 0:3 את באייר לברקוזן במה שנחשב למשחק הטוב ביותר של אלופת איטליה תחת המאמן מאוריציו סארי, וזה קרה בדיוק בזמן, רגע לפני המשחק הענק נגד אינטר ביום ראשון.


כריסטיאנו רונאלדו, כמובן, תרם את חלקו עם שער, ושבר את שיאו של ראול כאשר הבקיע נגד 33 יריבות שונות בליגת האלופות ואף חשוב מכך – כבש בעונתו ה-14 ברציפות במפעל (מאז 2006/07) והפך לשיאן הניצחונות בליגת האלופות (102). אולם, מי שבלט אפילו יותר ממנו הוא גונסאלו היגוואין שכבש ובישל.


"קוריירה דלה ספורט" ו"טוטוספורט" שניים מהעיתונים הגדולים בארץ המגף, פיזרו מחמאות: "פיפיטה מזהב" נכתב ב"טוטוספורט" "שער נהדר, אסיסט מושלם. היגוואין מעורר השראה ביובנטוס שחיסלה את באייר לברקוזן". ב"קוריירה" נכתב: "היגוואין היה גדול, יובה ניצחה וגם בידרה את הקהל, סארי יכול להיות מרוצה".


 "הלילה של היגוואין, כמו בימים הטובים. יובה הייתה יציבה והגרמנים לא איימו על השער. יובה מוכנה לאינטר", סיכמו ב"גאזטה דלה ספורט".




היגוואין
אמר לאחר המשחק: "זה היה חשוב לנצח לאחר התיקו במדריד. שיחקנו בנחישות רבה, שמחתי לשחק ולכבוש. תמיד טוב לשחק במשחקים האלה, זו הייתה הכנה מצוינת לקראת המשחק הגדול נגד אינטר. הגעתי לכאן בנחישות רבה כדי להוכיח שאוכל להישאר כאן. העונה עוד ארוכה ואני רוצה להצליח כאן".


סארי: "זה היה משחק לא קל למרות מה שחושבים, לא קל להתמודד עם לברקוזן, היא הוציאה מאיתנו הרבה אנרגיה במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה הצלחנו להיות דומיננטיים יותר, ההגנה התקדמה יפה, לברקוזן לא הצליחה לעשות כלום בשליש האחרון של המגרש".


על ההרכב שפתח: "מצא חן בעיניי האופן בו (פדריקו) ברנרדסקי התאמן, הקצב שלו הועיל לנו. קוואדראדו שיחק נפלא כמגן, אנחנו מאוזנים יחד איתו למרות שהוא נופל לקרקע יותר מדי. גם מתייס דה ליכט מתקדם". כשנשאל על האפשרות שפאולו דיבאלה ישחק יחד עם צמד החלוצים, ענה: "אני אם אני יושב בבר – זה נשמע לי רעיון טוב, אבל אם אני על הספסל – אני צריך לקחת בחשבון את האיזון. אם הקבוצה תמצא את האיזון זה יוכל לקרות, אבל כרגע זה מוקדם מדיי".


מאוריציו סארי ופאולו דיבאלה. שלושה חלוצים? בינתיים לא (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי