"פ.ס.ז' יכולה לזכות בצ'מפיונס". איקרדי חגג שער ראשון

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

טורהאם התרשם: "השנה הם יותר חזקים ויש סולידריות בסגל וזה המפתח. ניימאר יעזור להם להשתפר". הצרפתים המשיכו את רצף הכיבושים המרשים במפעל. "יפה וחזקה" סיכמו ב"לאקיפ". טוכל: "אמבפה לא רגיל להיפצע"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן ניצלה אתמול את התיקו של ריאל מדריד נגד ברוז' ופתחה פער משמעותי בקרב על המקום הראשון לאחר שניצחה 0:1 את גלטסראיי בטורקיה. זה היה המשחק ה-26 ברציפות בו הצרפתים כובשים, הרקורד השלישי הטוב ביותר בצ'מפיונס כשרק ברצלונה (29 משחקים) וריאל מדריד (34) השיגו רצף ארוך יותר. מאורו איקרדי כבש בשעה טובה את שער הבכורה שלו בקבוצה והתרגש.


"שמח מאוד על שער הבכורה שלי עם החולצה של פ.ס.ז', גאה בקבוצה על עבודה גדולה הערב", כתב ברשתות החברתיות. איקרדי הוסיף לאחר המשחק: "ההרגשה נפלאה, אני עדיין לא ב-100%. קל לי להסתגל לקבוצה עם כל כך הרבה דוברי ספרדית וכמובן שיש לנו שחקנים איכותיים בקבוצה. אנחנו חייבים להמשיך ככה".


ליליאן טורהאם, שחקן העבר, מתרשם מאוד מפתיחת העונה של פ.ס.ז' ואמר בראיון ל-RMC: "יש לי הרושם שהשנה הם חזקים וממוקדים מתמיד לזכות בליגת האלופות, למרות שהטורניר קשה. יש לי תחושה שיש סולידריות גדולה יותר בסגל וזה המפתח". הצרפתי שם את הזרקור על ניימאר שלוהט בליגה אך בליגת האלופות עדיין לא שיחק בשל ההשעייה אותה הוא סוחב מהעונה שעברה. טורהאם אמר על ניימאר: "הוא אחד השחקנים הגדולים בעולם, זה מעולה שהוא נשאר. הוא יגיב על המגרש ויעזור לקבוצה להיות טובה יותר".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tres heureux avec mon premier but avec le maillot parisien, bravo les gars pour le tres bon travail fait ce soir! @psg . . #allezparis #icicestparis #icardi

A post shared by Μαυʀɸ Iϲαʀδι (@mauroicardi) on



גם בצרפת מרוצים. "יפה וחזקה", נכתב ב"לאקיפ" בשער העיתון. "בניגוד לריאל מדריד – הקבוצה הזו הגיבה בצורה שונה לחלוטין. היא נלחמה, רצה הרבה, השקיעה ורמת המחויבות לעתים קרובות הייתה נפלאה". טיאגו סילבה זכה למחמאות על יכולתו כשעצר את רדמל פלקאו שוב ושוב וזכה לציון 7. ב"לה פרסיאן" נכתב שאיקרדי החל לפרוע שטרות.


תומאס טוכל אמר בסיום: "זה היה משחק צמוד אבל הגיע לנו לנצח. החמצנו שער או שניים בעשרים הדקות הראשונות, אבל כולם נילחמו יחד ואני מרוצה. הקישור שלנו עבד טוב מאוד, יש לנו יציבות עם שלושתם, הם משחקים באינטנסיביות אבל הם הרבה מעבר ללוחמים – יש להם יצירתיות. אנחל די מאריה היה טוב מאוד, רק היה חסר לו דיוק. הוא תמיד מוכן לסבול ויכול לעשות הגנה יותר מכולם. הוא בכושר". על קיליאן אמבפה שעלה מהספסל לחצי שעה אמר המאמן: "אי אפשר לצפות ממנו כרגע ליותר מדי. הוא נפצע לראשונה בקריירה לכמה שבועות. הוא מוכן לעבוד קשה וזה הכי חשוב".



קיליאן אמבפה. זקוק לזמן (BULENT KILIC/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי