סוארס כיכב עם צמד, ברצלונה חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על אינטר

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Alex Caparros/Getty Images

החלוץ מאורווגאי להט עם שני שערים (58, 84) שהבטיחו למארחת את ניצחונה הראשון העונה באלופות. מסי שפתח בהרכב בישל את הגול השני. מרטינס קבע יתרון זמני (3), אך קונטה רשם הפסד ראשון בנראזורי

(גודל טקסט)

המחזור השני של ליגת האלופות ננעל היום (רביעי) עם ערב משחקים גדוש בשערים כשבמוקד המפגש בין ברצלונה לאינטר בקאמפ נואו, שהסתיים בניצחון 1:2 דרמטי במיוחד לקבוצה מספרד בזכות ערב ענק של לואיס סוארס שכבש צמד.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאינטר, שעלתה ליתרון כבר אחרי שתי דקות כאשר לאוטרו מרטינס ניצל חור בהגנת ברצלונה וכבש תוך כדי החלקה. האורחת המשיכה לשלוט בקצב ורק בזכות ערב גדול של טר שטגן, היא לא הכפילה את היתרון.


ניצחון ראשון לברצלונה העונה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

אבל במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי, וואלרדה ערך מספר חילופים שהשפיעו על המשחק. ארתורו וידאל שנכנס מהספסל העביר כדור נפלא ללואיס סוארס שכבש בוולה אדיר מחוץ לרחבה וקבע שוויון 1:1.  ליאו מסי שפתח בהרכב וטרם כבש נגד אינטר בקריירה לא עשה זאת גם הערב, אבל הוא אחראי על הבישול שניצח את המשחק, הפרעוש מסר לסוארס שפרץ לתוך הרחבה וקבע את ה-1:2 שברצלונה כה חיכתה לו.

זהו הניצחון הראשון של ברצלונה במפעל שקירב אותה לדורטמונד המצאת בראש הטבלה עם ארבע נקודות, מנגד אינטר שרשמה את הפסדה הראשון העונה בעידן אנטוניו קונטה, הסתבכה מאוד והיא שקועה בתחתית יחד עם סלביה פראג שצברה גם היא נקודה אחת בלבד בשני משחקים.

 לואיס סוארס. כוכב הערב (LLUIS GENE / AFP)


לאוטרו מרטינס עם קלמנט לנגלה (Alex Caparros/Getty Images)

הרכבים
ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה, נלסון סמדו, סרחיו בוסקטס (ארתורו וידאל 53), פרנקי דה יונג, ארתור, אנטואן גריזמן (עוסמאן דמבלה 66), ליאו מסי, לואיס סוארס.

אינטר: סמיר הנדנוביץ', דייגו גודין, סטפן דה פריי, מילאן שקריניאר, אנטוניו קנדרבה (דנילו דאמברוסיו 71), קוואדוו אסמואה, ניקולו בארלה, מרסלו ברוזוביץ', סטפנו סנסי (מתאו פוליטאנו 79), אלכסיס סאנצ'ס (רוברטו גאגליארדיני 66), לאוטרו מרטינס.

מהלך המשחק
אנטואן גרזימן ניסה להכניע את אינטר כבר בדקה השנייה עם בעיטה מרחוק שנעצרה בקלות על ידי סמיר הנדנוביץ'. לאחר דקה אינטר עלתה ליתרון – לאוטרו מרטינס ניצל חור גדול בהגנה של ברצלונה וכבש ברגל שמאל תוך כדי החלקה, 0:1 מפתיע לאינטר.

בדקה ה-15 גריזמן עלה לנגיחה שעלתה מעל המסגרת. סרחיו בוסקטס כמעט כבש את שער השוויון, אנטואן גריזמן מצא את הקשר שהיה מחוץ לרחבה ובעט כדור שעלה מעל המשקוף. ניסיון ראשון של ליאו מסי, הפרעוש בעט בדקה ה-25 מחוץ לרחבה לצד שמאל, גם הפעם סמיר הנדנוביץ' היה במקום. סוארס השלים את המהפך בדקה ה-84 ליאו מסי מצא את החלוץ עם מסירת רוחב נפלאה וסוארס פרץ פנימה ודייק מקרוב, 1:2 גדול לברצלונה.


אלכסיס סאנצ'ס עם שחקני ברצלונה (Alex Caparros/Getty Images)

הזדמנות אדירה לאינטר, לאוטרו מרטינס קיבל במרכז הרחבה כדור עם הגב לשער בדקה ה-34, החלוץ מסר לניקולו בארלה שבעט מקרוב ובדרך נבלם לקרן. זה היה קרוב: אינטר לאוטרו מרטינס כמעט הכפיל את היתרון עם נגיחה אדירה למרכז השער בדקה ה-37, אנדרה טר שטגן עם עצירה גדולה הצליח להדוף לקרן. סנסי ניסה על מזלו בדקה ה-40 עם כדור מחוץ לרחבה שכמעט פגש את המסגרת.

בדקה ה-42 סנסי הגביה מתוך הרחבה כדור מדויק לראשו של סאנצ'ס, שנגח החוצה. מסי נגיש לכדור חופשי מ-30 מטרים שנבעט למרכז השער ונעצר על ידי הנדנוביץ'. לאחר דקה ארתור פרץ לרחבה של אינטר ובעט מרגל שמאל מעל השער. בדקה ה-51 ליאו מסי קיבל כדור חופשי נוסף שלבלם בדרך על ידי החומה לקרן. ברצלונה שפתחה את המחצית השנייה טוב יותר השיגה את השוויון בדקה ה-58, וידאל הגביה לסוארס שבעט כדור נפלא מהאוויר, 1:1 בקאמפ נואו. אינטר כמעט ניצלה יציאה רעה של טר שטגן בדקה ה-77, אך למזלו דאמברוסיו המחליף החמיץ מקרוב.


ליאו מסי מול מילאן שקריניאר (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי