מסי: "אין שום בעיה עם גריזמן, חדר ההלבשה מאוחד"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

כוכב ברצלונה השלים ב-1:2 על אינטר 90 דקות לראשונה העונה והתייחס גם ליחסים עם ההנהלה: "כשאתה נוסע ממשחק למשחק, אין לך זמן להתאמן כמו שצריך ויש קושי ליצור בסיס". טר שטגן: "סוארס סתם הרבה פיות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אינטר הייתה מאוד קרובה להיות הראשונה שמכניעה את ברצלונה בקאמפ נואו במסגרת ליגת האלופות מזה שש שנים, אבל הקטלונים, שמאז ה-3:0 לבאיירן מינכן ב-2013 סופרים כבר 33 משחקי בית ללא הפסד, הצליחו להשלים מהפך הודות לשני שערים של לואיס סוארס ולא רק להימנע משבירת הרצף המדהים, אלא גם להשיג ניצחון בכורה העונה במפעל.

יתרה מכך, בזכות ה-1:2 על הנראזורי ברצלונה עקפה במספר משחקי הבית הרצופים ללא הפסד את יריבתה המושבעת ריאל מדריד, שבין השנים 1975 ל-1990 נמנעה מהפסד במשך 32 משחקים. השיא, אגב, שייך לבאיירן מינכן שבין 1969 ל-1991 רשמה רצף מדהים של 43 משחקי בית באירופה ללא הפסד.

לאוטרו מרטינס הארגנטינאי הימם את הקאמפ נואו כבר בדקה השלישית כשהעלה את אינטר ל-0:1, אבל סוארס האורוגוואי הצליח פעמיים לברוח לחברו לנבחרת דייגו גודין, השלים את המהפך בדקה ה-84 וזכה גם לככב על שער העיתון "ספורט": "עם צמד!", הייתה הכותרת על רקע תמונתו של החלוץ מסמן עם האצבעות את הספרה 2.


צמד מופלא של סוארס וברצלונה עקפה את ריאל ברצף (שער העיתון "ספורט")

מי שחזר להרכב וגם רשם 90 דקות לראשונה העונה היה ליאו מסי, שהעובדה שלא כבש אתמול האריכה את הרצף השלילי שלו ל-10 משחקים ללא שער (כולל משחקי נבחרת ארגנטינה בקיץ), אבל מעורבותו בשני השערים ובייחוד הבישול בשער השני הובילו ללא מעט חיוכים ואנחת רווחה על כך שהוא חוזר לעצמו. בסיום המשחק נשאל מסי דווקא לא על חזרתו האיטית מפציעה, אלא על היחסים המעורערים, לכאורה, בין השחקנים להנהלה.

"אנחנו בסדר גמור", הצהיר מסי, "הקבוצה לא בשיאה ולכן זה היה חשוב לנצח את חטאפה ואחר כך את אינטר. עכשיו כבר מצפה לנו עוד משחק קשה מאוד נגד סביליה לפני הפגרה. כשקבוצה לא נמצאת במיטבה ואין כדורגל בגלל שיש פגרה, יש המון זמן לדיבורים ונוצרות בעיות, אבל זה קורה בכל קבוצה. לכל קבוצה יש זמנים קשים וזו ממש לא ביקורת, זו המציאות. כשאתה נוסע ממשחק למשחק אז גם אין לך זמן להתאמן כמו שצריך ויש קושי ליצור בסיס. אנחנו מבינים למה המועדון קובע משחקים, כל המועדונים הגדולים זקוקים לכך, אבל זה גם לוקח לנו זמן שצריך לתת לנו", המשיך ואמר "הפרעוש" על החיבור שעוד טרם נרשם בעיקר בחוליית ההתקפה אליה צירפו את אנטואן גריזמן, בטענה שהמסעות ליפן וארה"ב עושים את שלהם.


מסי. בקושי יש זמן להתאמן (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

כשנשאל ספציפית לגבי החיבור שספק אם קיים בינו לבין גריזמן, הבהיר: "אין שום בעיה איתו. היחסים בינינו מתקדמים לאט לאט, אבל בסך הכל היחסים בין כל השחקנים בקבוצה הם טובים מאוד ואנחנו מאוחדים".

מסי כאמור השלים אמש 90 דקות בפעם הראשונה העונה ועל כך אמר: "אני שמח להיות על הדשא במשך 90 דקות – התעייפתי, אבל הרגשתי טוב ורציתי לסיים את המשחק על המגרש. זה מאוד חשוב לי לשחק כמה שיותר, ככה אני מכין את עצמי כי עם כמות המשחקים הגדולה שיש לנו בעונה אנחנו בקושי מתאמנים".

גם השוער מארק אנדרה טר שטגן, שלפי גולשי "מארקה" היה מצטיין המשחק להוציא את מסי, אפילו זכה לדירוג גבוה משל סוארס, יודע עד כמה חשוב מסי לקבוצה ואמר על כך שהשלים 90 דקות: "עשינו טעויות, אבל חשוב שהבקענו פעמיים וניצחנו. אינטר קבוצה מעולה וסבלנו במהלך המשחק, אבל לואיס סוארס סתם המון פיות אתמול והוכיח שהוא תמיד מבקיע את השערים האלה בסוף וגם תמיד משמח לראות את ליאו מסי רץ על המגרש ונותן את הכי טוב שלו. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לשחק 90 דקות ולא ייפצע שוב, זה תמיד הרבה יותר קל איתו על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי