סולומון בראיון: "יכול להיות ששחטאר תמכור אותי בעוד שנה"

מנור סולומון
מנור סולומון | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

לאחר שכבש נגד אטאלנטה בליגת האלופות, הקשר הישראלי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "יש לי עוד זמן בשחטאר, אי אפשר לדעת מתי אעזוב". ההבדלים הפיזיים: "לא משפיעים עלי". הציפיות נגד אוסטריה: "באים לנצח"

(גודל טקסט)

מנור סולומון כבש את אירופה ביום שלישי כאשר הפך לישראלי הצעיר ביותר שמבקיע בליגת האלופות ובמקביל לשני לאחר יוסי בניון שכובש שער ניצחון במסגרת האירופית הבכירה. הערב (חמישי) דיבר הקשר הישראלי בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס להסתגלות בשחטאר, העתיד הקרוב והציפייה ממשחקי הנבחרת.

שער הניצחון בליגת האלופות והעתיד הקרוב: "זה היה רגע מרגש והשגנו שלוש נקודות, אבל אני לא יודע על מה אתם מדברים, אני הגעתי לפה רק לפני שבעה חודשים ואולי בעתיד אעבור, אבל יש לי עוד זמן בשחטאר".

לכמה זמן תישאר בשחטאר: "אי אפשר לדעת, יכול להיות שאעבור עוד שנה ויכול להיות בעוד חמש שנים. לשחטאר יש המון כסף והיא לא ממהרת למכור את השחקנים שלו, אני בטוח שיש לי עוד מה לעשות בשחטאר ויש לי עוד זמן פה. וגם אם אעזוב בעוד שנתיים אהיה רק בן 22".


"יש לי עוד זמן בשחטאר". מנור סולומון (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)

מה ייחודי כל כך בדרך של שחטאר שכל כך הרבה שחקנים מתקדמים לרמות הגבוהות: "זה מועדון ענק, שמשחק בכל שנה בליגת האלופות, במועדון מביאים הרבה שחקנים צעירים, אותי הביאו בסכום יחסית קטן, יש כאן שחקן שנרכש ב-17 מיליון ועדיין יושב על הספסל. בקבוצה נותנים לשחקנים זמן להתחשל ושחקנים בטופ העולמי מגיעים נמצאים שם שנים ולא זורקים אותך ישר למים וגם אם ההצלחה לא מגיעה מיד, הם נותנים לך זמן".

מי המודל לחיקוי שלך: "האמת שאין לי שחקן אחד שהוא מודל, כמובן שיש את השחקנים הגדולים שהיו כמו בניון, ברקבוביץ' ועכשיו גם זהבי שאני מתסכל עליהם. אני שמח שיצא לי לשחק על בניון במכבי פתח תקווה. לגבי הנבחרת – אני כבר פותח שלושה משחקים בנבחרת ואני מקווה שזה יישאר כך, יש לי עוד המון שנים לתרום בזירה הבינלאומית".

ההשתלבות באוקראינה: "אני חושב שהתאקלמתי יחסית טוב, אם בכדורגל הולך טוב, אז גם מסביב יותר קל. כיף בעיר ויש לי חבר ישראלי שגר איתי בבניין, כל השחקנים הזרים של שחטאר ובדינמו קייב גרים באותו אזור ויש אווירה טובה".


"שמח שהספקתי לשחק עם יוסי בניון". מנור סולומון (דני מרון)

האם אתה מרגיש את ההבדלים הפיזיים באירופה: "האמת שלא, אני חושב שהצד הפיזי שלי מאוד חזק, למרות שאני נמוך, זה דבר שאני עובד עליו מגיל מאוד צעיר".

מה מאפיין אותך כשחקן: "אני חושב שכל ברגע נתון אני יכול לפנות את המשחק בדריבל, זה האיכות שלי לעשות זאת ברגע נתון, כמובן שיש לי המון מה לשפר. גם הכח הפיזי שלי מאוד עוזר לי כמובן".

מה הציפייה משני המשחקים הקרובים של הנבחרת: "אני לא יודע, נגד אוסטריה אנחנו לא באים לעשות בונקר, נבוא במטרה לנצח. כמובן שגם תיקן זו תהיה תוצאה טובה ונגד לטביה המטרה היא לנצח".


"בכל ברגע נתון אני יכול לפנות את המשחק בדריבל" (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי