פוצ'טינו: "הקהל אוהב אותי ואני אותו". דלה עלי: "לא נבהלנו"

מאוריסיו פוצ'טינו, דלה עלי
מאוריסיו פוצ'טינו, דלה עלי | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

המאמן היה מרוצה לאחר החמישייה על הכוכב האדום: "הצגנו את המחויבות שאפיינה אותנו", לקשר אין ספק: "נשנה את המצב". קיין: "זה מה שרצינו, לילה מושלם". בממלכה החמיאו: "ספרס מבריקה הגבירה את האמון בה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
טוטנהאם חוותה הרבה רגעים קשים העונה אבל אתמול (שלישי) לאוהדים היה סוף סוף רגע אחד של נחת. האנגלים השאירו מאחור את התבוסה הכואבת נגד באיירן מינכן כשהביסו 0:5 את הכוכב האדום והשתלטו על המקום השני בבית. בעונה שעברה, רק נזכיר, הספרס פתחו עם נקודה אחת מתשע. סון הונג מין שכבש צמד רשם יותר שערים מכל אחד אחר באצטדיונה של טוטנהאם (שישה), בזמן שהארי קיין, שהרשית גם הוא פעמיים, כבש משחק שלישי ברציפות בצ'מפיונס. 15 מ-17 שעריו בליגת האלופות (88%) הגיעו בשלב הבתים. 


בממלכה החמיאו לתרנגולים. ב-BBC נכתב: "טוטנהאם סוף סוף התחילה את קמפיין הצ'מפיונס שלה, ועשתה זאת בסטייל. הקבוצה של פוצ'טינו הצליחה להגיב אחרי התבוסה נגד באיירן וסגרה עניין כבר במחצית". "סון וקיין כבשו פעמיים כל אחד כבר במחצית והעלו את טוטנהאם על דרך המלך", נכתב ב"מירור". "ספרס מבריקה הגבירה את האמון בה", סיכמו ב"סקיי ספורט".


מאוריסיו פוצ'טינו שספג ביקורת קשה לאחרונה התייחס למערכת היחסים עם הקהל: "אני מרגיש שהאוהדים אוהבים אותי והם יודעים שגם אני אוהב אותם אבל הדבר החשוב ביותר זו הקבוצה. זה מצב קשה אבל במשחק הזה הראינו את אותה המחויבות שאפיינה אותנו בעבר ולכן כבשנו תוך 15 דקות. האוהדים היו פנטסטיים וזה עזר לנו".




המשך הדרך: "יש לנו עוד שלושה משחקים מאוד קשים, הכל פתוח. אנחנו במצב טוב יותר מאשר בעונה שעברה. התחלנו מאוחר את ההכנות לעונה אבל זה לא תירוץ. הכי חשוב זה להישאר רגועים ולא לעשות דרמה. לחייך אל הבעיות, להיות חיובי ולהמשיך במשחקים הבאים. התוצאה הזו חשובה מאוד גם לביטחון וגם לטבלה".


הארי קיין: "זה בדיוק מה שרצינו, לילה מושלם עם הרבה אנרגיה, ניצחון מוחץ ושער נקי. זה היה חשוב לייצר תגובה מהירה אחרי התיקו השבוע, אבל אנחנו לא יכולים להיסחף יותר מדי. בכל מפעל גדול הקו דק בין ניצחון והפסד. לא הצלחנו העונה ומה שקורה הוא חלק מהכדורגל ונתגבר על זה. משחקים כמו זה הערב (אתמול) בהחלט יכולים לעזור".


דלה עלי: "התוצאות לא היו טובות אבל אנחנו יודעים כמה אנחנו טובים, יש לנו הרבה איכות בקבוצה. אף אחד לא נבהל באמת. אנחנו יכולים לשנות את המצב. הניצחון חשוב וזו רק ההתחלה, עלינו לעבוד קשה כדי להשתפר". ואכן, לספרס אין זמן רב לחגיגות. כבר ביום ראשון מצפה לה משחק קשה מאוד – נגד המוליכה ליברפול באנפילד (18:15, שידור ישיר בספורט2)



שחקני טוטנהאם חוגגים (Stephen Pond/Getty Images)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי