דיבאלה העניק ניצחון דרמטי ליובנטוס, 2:3 לבאיירן ביוון

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | MIGUEL MEDINA / Contributor

אלופת איטליה פיגרה עד הדקה ה-77 בביתה נגד לוקומוטיב מוסקבה, אבל הארגנטינאי כבש פעמיים ושמר עבור סארי על הפסגה. גם לבנדובסקי הבקיע צמד בפיראוס, קיין, סון ולאמלה חגגו ב-0:5 של טוטנהאם על הכוכב האדום

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השלישי של ליגת האלופות נמשכו הערב (שלישי) וסיפקו קרבות דרמטיים ומותחים. בבית ד' יובנטוס רשמה מהפך אדיר על לוקומוטיב מוסקבה בזכות צמד של פאולו דיבאלה, שסידר לה את המקום הראשון בבית. בבית ב', באיירן מינכן נקלעה לפיגור מוקדם בפיראוס מול אולימפיאקוס, אך צמד של רוברט לבנדובסקי בתוספת לשער של קורנטין טוליסו העניקו ניצחון 2:3 לבווארים. החלוץ הפולני העלה את מאזנו בליגת האלופות ל-58 שערים וממוקם חמישי בטבלת הכובשים הבכירים בהיסטוריה של המפעל. באותו הבית טוטנהאם השיגה ניצחון בכורה העונה כשדרסה 0:5 את הכוכב האדום בלגרד, עם צמדים להארי קיין ויונג מין-סון. 

בית ד'
יובנטוס – לוקומוטיב מוסקבה 1:2
הגברת הזקנה סגרה את הסיבוב הראשון בשלב הבתים עם ניצחון ביתי 1:2 על הרוסים. בכך, יובנטוס ממשיכה להוביל את בית ד' עם 7 נקודות, כשהיא בשוויון נקודות עם אתלטיקו מדריד ומקדימה אותה בזכות הפרש שערים. לוקומוטיב הפגינה משחק טקטי ומנעה מחניכיו של מאוריציו סארי להגיע למצבים בולטים. מתפרצת שלה בדקה ה-30 העלתה אותה ליתרון, כשאלכסיי מיראנצ'וק הוביל מתפרצת נהדרת וגם סיים אותה, כשהשתלט על כדור חוזר והכניע את שצ'זסני.

לאורך כל המחצית השנייה כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה ניסו למצוא את הרשת אבל כשלו שוב ושוב. גונסאלו היגוואין גם נשלח למערכה, אך גם החלוץ הארגנטיני לא סייע לגברת הזקנה לכבוש, עד הדקה ה-77 בה פאולו דיבאלה איזן את התוצאה והפיח רוח חיים בטורינו. שתי דקות חלפו והחלוץ הארגנטינאי השלים צמד גדול וקבע מהפך בזק על לוקומוטיב שנותרה מאוכזבת במקום השלישי בטבלה עם ארבע נקודות.

פאולו דיבאלה. צמד גדול לחלוץ הארגנטינאי ( MIGUEL MEDINA / Contributor)
פאולו דיבאלה. צמד גדול לחלוץ הארגנטינאי ( MIGUEL MEDINA / Contributor)


בית ב'
אולימפיאקוס – באיירן מינכן 2:1
הערב של רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני כבש צמד, העלה את מאזנו העונה ל-21 שערים בכל המסגרות ותפס מקום בין חמשת המבקיעים הבכירים בהיסטוריה של ליגת האלופות עם 58 שערים. בעקבות הניצחון, הבווארים שמרו על מאזן מושלם. שלוש הנקודות ממקמות את אלופת גרמניה ראשונה בטבלה עם תשע נקודות, בעוד אולימפיאקוס ירדה למקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד. הפתיחה הייתה מאוזנת ובדקה ה-23 המארחת עלתה ל-0:1 בזכות נגיחה מצוינת של יוסף אל-ערבי.

עשר דקות חלפו והשוויון הגיע, רוברט לבנדובסקי השתלט על ריבאונד ברחבה וכבש. בדקה ה-62 הוא הוסיף את השני כשדחק מקרוב לאחר ערבוביה ברחבה. קורנטין טוליסו הוסיף את השלישי עם שער גדול מחוץ לרחבה בדקה ה-75 וגיווליירמה הספיק רק לצמק עבור היוונים בדקה ה-79 וקבע את תוצאת המשחק.

רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני נכנס לרשימה מכובדת (Jan Kruger/Getty Images)
רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני נכנס לרשימה מכובדת (Jan Kruger/Getty Images)

טוטנהאם – הכוכב האדום בלגרד 0:5
שלושה משחקים רצופים לא ניצחה טוטנהאם בכל המסגרות ובסך הכל ניצחון אחד היה לה בשבעת המשחקים האחרונים, בליגת האלופות היא כזכור ספגה 7:2 מבאיירן מינכן וקודם לכן שמטה יתרון כפול ביוון ב-2:2 נגד אולימפיאקוס, אבל הערב היא כבר התפוצצה על הכוכב האדום בלגרד. אריק לאמלה בישל פעמיים ב-16 הדקות הראשונות, תחילה להארי קיין (9) ולאחר מכן ליונג מין סון – והדרום קוריאני שלא פתח ב-1:1 נגד ווטפורד לאחר ששב מאוחר ממשחק נבחרתו בצפון קוריאה, גם קבע 0:3 דקה לפני ההפסקה.

לאמלה, אחרי שני בישולים, מצא גם הוא את הרשת 57 דקות משריקת הפתיחה, הודות לסרז' אורייה שהעביר לו כדור רוחב והקשר בסיבוב בעט פנימה. חלוץ נבחרת אנגליה הארי קיין קבע את תוצאת המשחק, כשכבש את השער החמישי בדקה ה-72 והשלים צמד גם כן. כאמור לטוטנהאם ארבע נקודות בזכות הניצחון והיא שוב בתמונת העלייה בעקבות הניצחון של הבלאנקוס באיסטנבול, השיגה גם תוצאה שבוודאי תעלה את מפלס הביטחון לקראת מחזור הפרמיירליג הקרוב שיזמן לה מפגש באנפילד נגד ליברפול.

יונג מין-סון וחבריו חוגגים. צמד לחלוץ הדרום קוריאני (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)
יונג מין-סון וחבריו חוגגים. צמד לחלוץ הדרום קוריאני (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי