"אני לא מודאג בקשר לסוארס", דורטמונד מתכוננת לאינטר

לואיס סוארס
לואיס סוארס | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

דריכות בברצלונה לקראת סלביה: "מצפה לנו משחק דומה לקודמו. תמיד מחפשים את המאמן אחרי הפסד" סיפר ואלוורדה. רויס בספק אצל הצהובים-שחורים, ברנדט: "הקהל הוא כוח גדול". סנסי עשוי לקבל דקות אצל הנראזורי

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי) ואחד המוקדים העיקריים יהיה בית מספר 6 שנחשב ל"בית המוות" על ידי הפרשנים. ברצלונה מוליכת הבית עם 7 נקודות, תארח את סלאביה פראג לאחר שרצף הניצחונות שלה נקטע עם ההפסד 3:1 בלבאנטה, ובמשחק במקביל אינטר ובורוסיה דורטמונד, שנמצאות בשיוויון נקודות, יתעמתו ראש בראש בגרמניה (22:00).


ברצלונה – סלביה פראג (19:55)
אלופת ספרד סוערת לאחר ההפסד האחרון ביום שבת שקטע רצף מעולה של שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. מנגד, בארסה יודעת שהמשחק מחר יהיה שונה מאוד בהשוואה למשחק הלא מרשים שלה בצ'כיה, ושאם תנצח תעשה צעד משמעותי לא רק לקראת שמינית הגמר אלא גם אולי בנוגע להבטחת המקום הראשון בבית. בקאמפ נואו העונה הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה מושלמת כשניצחה בכל ששת משחקיה וכבשה לא פחות מ-23 שערים.


עוסמאן דמבלה שנותר מחוץ לסגל במשחק בשבת בשל החלטה מקצועית, יינצל את היעדרותו של לואיס סוארס הפצוע וישתף פעולה יחד עם ליאו מסי ואנטואן גריזמן בחוד ההתקפה. "תעלומת דמבלה", נכתב ב"ספורט" על הצרפתי שתקופתו במועדון שנויה במחלוקת. כעת מצפים ממנו לחזור לכושר טוב בהעדרו של האורוגוואי. ג'ורדי אלבה יחזור גם הוא להרכב לאחר שקיבל מנוחה בשבת. 



שחקני ברצלונה חוגגים. בבית המאזן מושלם (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)


בינתיים בספרד ביקרו את אנטואן גריזמן. ב"מארקה" ערכו השוואה ומצאו עד כמה הנתונים שלו דומים לזה של פיליפה קוטיניו בעונתו הראשונה המלאה במועדון. הצרפתי גם כן כבש ארבעה שערים ובישל עוד שלושה, אך עדיין רחוק מלעמוד בציפיות. "הוא לא טוב ממנו (קוטיניו)" נכתב.


"אנחנו מאמינים שהמשחק יראה כמו קודמו. סלביה יכולה לשחק טוב מאוד" סיפר ואלוורדה לקראת המשחק. "היא מובילה את הליגה שלה, כמעט ניצחה את אינטר ועשתה לנו חיים קשים מאוד". "כולנו יודעים טוב מאוד איך זה עובד – כשהקבוצה מפסידה, ישר מחפשים את המאמן. אני מבין את זה".


"כשמפסידים תמיד יש יותר לחץ. אנחנו מגיעים למשחק אחרי הפסד ואנחנו מבינים מה זה אומר. אני חושב שלפעמים זה משהו טוב, כי זה מכריח אותנו להגיב, ובדרך
כלל אנחנו עושים את זה טוב. אנחנו עדיין מנסים למצוא את כל הסיבות המקצועיות להפסד ללבאנטה. התחלת העונה שלנו לא הייתה כל כך טובה, במיוחד במשחקי
החוץ. אני לא מודאג מהפציעה של סוארס, היא לא רצינית".


ואלוורדה.
ואלוורדה. "כשמפסידים תמיד מחפשים את המאמן" (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


היריבה הצ'כית מצידה, השיגה שני ניצחונות והפסד מאז המשחק הטוב שהפגינה נגד ברצלונה שלא הספיק לה בדרך להפסד 2:1. ביום שבת הביסה הקבוצה 0:4 את אוסטרבה בביתה כשהקשר תומאש סוצ'ק בלט עם צמד.
 

בורוסיה דורטמונד – אינטר (22:00)

הצהובים-שחורים הביסו 0:3 את וולפסבורג ביום שבת האחרון וטיפסו עד למקום השני בטבלה, כך שהם מגיעים למשחק במצב רוח טוב. מצד שני, הקפטן מרקו רויס נמצא בספק. "בנקודה זו אני לא יכול לדעת האם הוא ישחק. נצטרך לחכות ולראות איך הוא יהיה באימון מחר", הסביר לוסיאן פאברה בנוגע לשחקן שנבחר על ידי האוהדים למצטיין חודש אוקטובר של דורטמונד.

הקבוצה של לוסיאן פאברה יודעת שהיא צריכה לנצח לאור ההפסד 2:0 בסן סירו במחזור השלישי. יוליאן ברנדט היטיב לתאר זאת: "יש לנו כוונה אחת לקראת המשחק מחר – לנצח. זהו-זה, אין שאלה בכלל. אנחנו מקבלים דחיפה אדירה כשאנחנו משחקים בבית, ניצחנו קבוצות טובות מאוד. אנחנו בטוחים בעצמינו". על הקפטן: "אני ומרקו שחקנים מגוונים שיכולים לשחק בתפקידים שונים, אני מאוד שמח כשאנחנו משחקים יחד". המאזן של הצהובים-שחורים נגד יריבות איטלקיות בבית הוא לא טוב. יש לה יותר הפסדים (7) מאשר ניצחונות (6).



מרקו רויס (Daniel Kopatsch/Bongarts/Getty Images)


אינטר, מצידה, מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים באיטליה, האחרון שבהם 1:2 בבולוניה עם צמד של רומלו לוקאקו, שמחפש שער בכורה במפעל במדי קבוצתו החדשה. אלכסיס סאנצ'ס ימשיך להיעדר בשל פציעה וכך גם המגן דנילו דאימברוסיו. אנטוניו קונטה התלונן לא אחת על העומס הגדול העומד בפני הסגל הקצר שלו ויהיה מדובר במבחן גדול עבור הנראזורי. הקשר סטפן סנסי מתאושש מפציעה אך לא שותף נגד בולוניה. ייתכן וישולב לפחות מהספסל לזמן קצר.


קונטה סיפר לקראת ההתמודדות: "זה משחק קריטי מאוד להמשך הדרך. אני חושב שברצלונה הבטיחה את מקומה בשלב הבא, ולכן המשחק מחר יהיה מפתח. שיחקנו טוב מאוד בניצחון נגד דורטמונד במחזור הקודם ומודעים לקושי שיהיה, נגד קבוצה מאומנת היטב וחברה קבועה בשנים האחרונות בליגת האלופות. הגענו לגרמניה כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי