קלופ: "בגנק עברו שחקנים אדירים, איזה כיף שהם לא נגדנו!"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images

מאמן ליברפול התפעל ממחלקת הנוער של היריבה הבלגית, אך הוא לא מתכוון לתת לה שום הנחות: "אעלה את ההרכב החזק ביותר". סלאח בספק. וגם: צ'לסי נגד אייאקס ונאפולי תנסה להבטיח עלייה לשמינית

(גודל טקסט)
 אחרי הפסקה של שבועיים, ליגת האלופות תפתח מחר (שלישי) את המחזור הרביעי המכונה גם "מחזור המראה", מכיוון שהוא משחזר במדויק את משחקי המחזור השלישי כאשר רק הביתיות מתחלפת.


במקביל למשחקים ב"בית המוות", בין ברצלונה לסלביה פראג בקאמפ נואו ודורטמונד נגד אינטר בזיגנאל אידונה פארק, ליברפול תנסה להשלים ניצחון שני על גנק בבית ה', בעוד נאפולי תנסה לשמור על הפסגה נגד זלצבורג שנחשבת לקבוצה האטרקטיבית ביותר במפעל. וגם: שתי מוליכות בית ח', צ'לסי ואייאקס, ייאבקו על הכרטיס על המקום הראשון בלונדון.


ליברפול – גנק (22:00)
הפתיחה של ליברפול לא הייתה מזהירה, הקבוצה האנגלית הפכה לאלופת אירופה לראשונה מאז 1995 שרשמה הפסד במחזור הפתיחה בליגת האלופות, אך היא התאוששה עם שני ניצחונות רצופים נגד זלצבורג ונגד גנק, היריבה הבאה שלה.



מוחמד סלאח בספק (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)


בשל עומס המשחקים והמפגש נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון באנפילד (18:10, שידור ישיר בספורט1) ליברפול צפוי לתת מנוחה למספר שחקן, מוחמד סלאח סובל מפציעה בקרסול, לכן ייתכן שיורגן קלופ יעדיף שלא לסכנו. מי שכן צפוי לפתוח הם נאבי קייטה, דיבוק אוריגי ואלכס אוקסלייד-צ'מברלין, שכבש צמד נגד היריבה הבלגית במפגש הקודם.



למרות זאת יורגן קלופ אמר במסיבת עיתונאים כי הוא לא מתכוון לעשות שום הנחות לאף יריבה: "הבעיה היא לא עכשיו נגד מנצ'סטר סיטי כי יש לנו משחק ביום שלישי ואז עלינו לחשוב מה לעשות. אבל אעלה עם ההרכב החזק ביותר למשחק הזה, אין שום אופציה אחרת. זה תמיד היה ככה ותמיד כך יהיה".



על גנק הוא אמר: "זה מועדון סופר נחמד, כששיחקנו נגדם ראיתי את התמונות של השחקנים ששיחקו במועדון ואמרתי תודה לאל שאנחנו לא משחקים מולם! זה אומר הרבה על האופי של המועדון. זה סיפור נפלא האמת, אך למרה הצער אנחנו לא כאן כדי להראות התפעלות מסיפורים כאלו".



קווין דה בריינה במדי גנק (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מנגד היריבה הבלגית שנמצאת בתחתית הבית, עדיין לא ויתרה על המאבק על הכרטיס לליגה האירופית, כאשר היא במרחק של שתי נקודות מזלצבורג, נקודה באנפילד תוכל לעזור לה מאוד בהמשך.


נאפולי – זלצבורג (22:00)
בליגת האלופות נאפולי היא מוליכת הבית, אבל מצבה בליגה שונה לגמרי, התכולים התדרדרו עד למקום השביעי לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ואפילו דובר על כך שמעמדו של המאמן קרלו אנצ'לוטי בסכנה. למרות זאת הקבוצה יכולה להבטיח עלייה אם תגבור על אלופת אוסטריה.


המאמן דיבר על מצבה של הקבוצה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "אני לא אשקר שאני מודאג, אבל אני מנסה לשמור על קור רוח, למרבה המזל יש משחק בליגת האלופות שבינתיים הולך לנו בצורה טובה. אבל ראינו קשה לנצח בזלצבורג, אנחנו רוצים לשחק ברמה הגבוה ביותר". לסיום שלח המאמן מסר לאוהדים: "הם תמיד הראו תשוקה ועכשיו זה מאותם ערבים שיש צורך בתמיכה מלאה. כמעט בכל משחק הייתה אווירה טובה ואני מצפה שתהיה את התמיכה הרגילה".


רד בול זלצבורג שאמנם צברה רק שלוש נקודות בשלושת המשחקים האחרונות, אבל במשחקים שלה נכבשו הכי הרבה שערים במפעל (20), כאשר את מירב תשומת הלב תופס מלך שערי ליגת האלופות ארלינג הולאנד שינסה להמשיך לככב בבמה המרכזית של אירופה גם נגד מוליכת הבית.





צ'לסי – אייאקס (22:00)
אולי מדובר כיום בשתי הקבוצות הכי מעניינות במפעל שבאופן דומה מאוד מזכירות אחת השנייה, לאור עונש האמברגו של צ'לסי, המועדון הפך להיות מזוהה בזכות שחקני הבית שלה, בדיוק כמו אייאקס שנמצאת במקום השני עם שש נקודות כאשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין הבלוז. בשל המשחק נגד ולנסיה נגד ליל המשחק הופך למעניין יותר, במקרה שהעטלפים יגברו על הקבוצה החלשה בבית הם יעלו למקום השני, דבר שיפתח מחדש את הבית.


מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר: "כמה שחקנים הראו שהם יכולים להיכנס לקבוצה בצורה טובה, אנחנו מרוצים שיש תוצאות כרגע ואנחנו בריצה טובה. בגלל שאין יותר מדי אין הבדלי רמות, צריך להישאר בריכוז מוחלט, כל פרט קטן יכול להשפיע על התוצאה". על אנגולו קאנטה שצפוי לקבל דקות לאחר חודש: "אם הוא בסגל, אז הוא כשיר. זה אומר שהוא יהיה זמין אם נצטרך אותו".



"צריך להישאר בריכוז מוחלט, כל פרט קטן יכול להשפיע על התוצאה". פרנק למפארד (JOHN THYS/AFP via Getty Images)


מנגד, הדיבורים באייאקס הם סביב המאמן אריק טן האח, שסומן כאחד המועמדים הבכירים להגיע לבאיירן מינכן, בה שימש כמאמן בקבוצת המילואים של האלופה הגרמנית. מבחינה מקצועית, אייאקס תגיע בסגל מלא, רזבאן מארין הרומני שנרכש הקיץ מסטנדרד ליאז', צפוי לערוך הופעת בכורה במפעל.


בית ז' (22:00). זניט – לייפציג, ליון – בנפיקה
מלבד פערי הרמות המצומצמים בין ארבע הקבוצות, גם הטבלה מוכיחה כי מדובר בבית הצמוד ביותר בליגת האלופות, כאשר ניצחון של בנפיקה הרביעית בליון, עשוי לעלות אותה למקום השני. את ראשות הבית תופסת ר.ב. לייפציג עם שש נקודות כאשר מתחתיה נמצאות זניט (4 נקודות) וליון (4 נקודות). כל תוצאה בשני המשחקים עשוי להפוך את הבית שככל הנראה יוכרע רק בתום המחזור השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי