מסי: "כשארגיש את הסוף, אהיה הראשון להגיד את זה"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

הכוכב הארגנטינאי בראיון: "מעוניין לזכות שוב בליגת האלופות. לא מתעניין בתארים אישיים". פרישה: "דע מתי יגיע הזמן הנכון להיפרד מהמשחק". הפציעות: "חשבתי שאני בן 25". מעבר מברצלונה: "מעולם לא חשבתי על זה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן שברצלונה נערכת לקראת המשחק הערב (שלישי) נגד סלביה פראג, במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות, הקפטן ליאו מסי התראיין למגזין "עולם הכדורגל" האנגלי, בו הארגנטינאי בן ה-32 סיפר על הרעב הגדול שקיים בתוכו לתארים נוספים, כמו גם המחשבות לקראת סוף הקריירה ודעתו על פרנקי דה יונג, שהצטרף לקבוצה במהלך הקיץ האחרון.

"אני רוצה לזכות בתארים נוספים עם המועדון, זה החלום שלי. אני מעוניין לזכות שוב בליגת האלופות. זה לא רק אתגר עבורי, אלא בשביל כל חבריי לקבוצה" סיפר מסי בפתח דבריו. "תארים יחידים? כבר אמרתי בעבר, אני לא מכוון אליהם. לזכות בשחקן השנה, כדור הזהב, נעל הזהב או שער השנה זה לא חלק מהמטרות שלי. זה בסדר מבחינתי לזכות בהם, אבל גם אם לא, זה לא נורא. הדברים הכי חשובים הם התארים הקבוצתיים, רק אחרי שנזכה בהם יגיעו האישיים".

מחשבות על סוף הקריירה: "אני אדע מתי יגיע הזמן הנכון להיפרד מהמשחק ולתלות את הנעליים. אני אהיה הראשון להגיד שהוא הגיע ושאני לא יכול כבר לתרום או להפך, שאני מרגיש טוב כדי להמשיך".

רק לאחרונה זכה ה
רק לאחרונה זכה ה"פרעוש" בתואר שחקן השנה. "לא ברשימת המטרות שלי" (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

הפציעות בפתיחת העונה: "בהחלט היה קשה מאוד, בגלל שחשבתי שאני בן 25 ויכול לעשות את אותם הדברים שעשיתי בעבר. אבל הגוף הוא השולט ולכן הייתי צריך להיות הרבה יותר זהיר מבעבר. ההסתגלות לשינויים הגופניים דורשת תהליך ארוך, ואני נערך כיום בצורה אחרת למשחקים ואימונים".

מעבר מברצלונה: "אני יודע שכריסטיאנו רונאלדו אמר צריך לעזוב את אזור הנוחות שלי, אבל מעולם לא חשבתי כך. לא חשבתי אף פעם לעזוב את ברצלונה, המועדון הטוב בעולם. אני נהנה כאן בכל אימון, בכל משחק ובכלל מהעיר עצמה. הדינמיקה בין העיר לקבוצה היא מושלמת לדעתי, ואני תמיד רואה את עצמי בברצלונה. אין מה להסתכל על מקומות אחרים".

הצטרפותו של פרנקי דה יונג: "הוא השתלב בצורה פנטסטית. אני חושב שזה היה די קל עבורו, בגלל שהוא גדל באייאקס על פילוסופיה זהה, וסיגל לעצמו צורת משחק בעלת רעיונות דומים לבארסה. הוא אוהב לקבל את הכדור, לדחוף את הקבוצה להתקפה מהירות. הוא שחקן כדורגל שלם".


"דה יונג השתלב בצורה פנטסטית, הוא שחקן כדורגל שלם" (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי