פרנק למפארד: "מעולם לא חשבתי שאהיה מעורב במשחק כזה"

שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי | Catherine Ivill/Getty Images

המנג'ר האנגלי נשמע מרוצה לאחר החזרה ההיראות של צ'לסי נגד אייאקס: "כדי לערוך מופע כזה צריך שחקנים עם אישיות". על ג'יימס: "הוא הולך להיות שחקן נהדר למועדון". וגם: השיאים השליליים של הבלוז

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ליגת האלופות כבר הרגילה אותנו להכל, במיוחד שאייאקס היא אחת הקבוצות על המגרש אבל כנראה שלאחר המשחק בסטמפורד ברידג' שאין גבול לדרמות שהמפעל יכול לספק, כאשר צ'לסי כבר פיגרה בשלושה שערים החל מהדקה ה-55, אבל אז האלופה ההולנדית ספגה שני אדומים והבלוז ניצלו את היתרון המספרי בדרך ל-4:4 בלתי נשכח.

זוהי למעשה הפעם השלישית בלבד שקבוצה אנגלית חוזרת מפיגור של שלושה שערים ולא יוצאת בהפסד, ולראשונה מאז המשחק האגדי של ליברפול בשנת 2005 נגד מילאן בגמר ליגת האלופות וגם מדובר ברביעייה הראשונה של הבלוז לראשונה מזה עשר שנים כאשר בפעם אחרונה הייתה איך לא, נגד ליברפול כאשר גם אז המשחק הסתיים ב-4:4.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד נשמע נרגש במיוחד לאחר הנקודה ואמר: "כבר היו כמה משחקים מטורפים בחיי, אבל לא חשבתי שאהיה מעורב במשחק כזה. כדי לעשות מופע כזה אתה צריך שחקנים עם אישיות, השחקנים נלחמו עד הסוף וממש אהבתי את זה. תמיד הרגשתי שהקבוצה יכולה להיאבק מול כל קבוצה, אבל בהחלט יש לנו עוד עבודה. עלינו לנסוע לוולנסיה ולשחק נגד ליל בבית, אלו שני משחקים מאוד קשים ההופעות נגד אייאקס וליל צריכות לתת לנו ביטחון".


"לא חשבתי שאהיה מעורב במשחק כזה" (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

בנוסף לכך המנג'ר האנגלי שיבח באופן אישי את רייס ג'יימס שעלה מהספסל והיה חלק מהחזרה המרהיבה של צ'לסי כשבמקביל הפך לכובש הצעיר בתולדות המועדון באלופות: "הוא פנטסטי, הוא הולך להיות שחקן נהדר עבור המועדון הזה".

אין ספק שבדבר אחד האנגלי צודק, לצ'לסי יש עבודה, למרות החזקה המרשימה הבלוז רשמו גם כמה שיאים שליליים. הקבוצה האנגלית כבשה שני שערים עצמיים במחצית אחת בליגת ליגת האלופות לראשונה מאז קלוז' נגד באיירן מינכן ב-2010 וספגה לראשונה שלושה שערים במחצית אחת באלופות. למרות זאת, המשחק ייזכר באופן חיובי לצד האנגלי שאמנם לא ניצח, אבל קיבל ביטחון רב להמשך העונה.


"המשחקים האלו צריכים לתת לנו ביטחון". פרנק למפארד (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי