טאדיץ' במתקפה נגד השופט: "החליט להרוס את המשחק"

דיילי בלינד ושחקני אייאקס
דיילי בלינד ושחקני אייאקס | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

כוכב אייאקס לאחר ה-4:4 נגד צ'לסי בתשעה שחקנים: "איך אפשר להרחיק שני שחקנים במהלך אחד? לא חוויתי דבר כזה בחיים". ולטמן שהורחק על נגיעת היד: "תפרו אותנו, זו בושה", בלינד: "אולי השופט לא עמד בלחץ"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

 "הערב הביזארי של אייאקס בלונדון", הייתה אחת הכותרות ב"טלחראף" ההולנדי בבוקר שאחרי 4:4 מטורף לחלוטין בסטמפורד ברידג'. אלופת הולנד כבר היממה את המקומיים עם 1:4 משוגע בפתיחת המחצית השנייה, אלא שאז דיילי בלינד ביצע עבירה גסה, השופט ג'אנלוקה רוקי העניק יתרון להתקפה, בעיטה לעבר שערו של אנדרה אוננה פגעה בידו של ג'ואל ולטמן והמהלך הסתיים עם שני כרטיסים אדומים לשני הבלמים, פנדל שז'ורז'יניו תרגם ל-4:3 ומשם הדרך לשוויון הייתה קצרה.

דושאן טאדיץ', מכוכבי אייאקס, התקשה להסביר כיצד זה קרה: "הכל היה בסדר ואז הגיע אדם שהחליט להרוס את המשחק. איך לעזאזל אתה מרחיק שני שחקנים במהלך אחד? אני לא מבין שום דבר, הגיע אדם שהחליט להרוס לנו", אמר הסרבי שגם ראה את ה-VAR מציל את קבוצתו מהפסד 5:4, אחרי ששער של ססאר אספיליקווטה נפסל בעקבות יגיעת יד של תמי אברהם, "אני גאה בכולם על כך שהצלחנו להחזיק מעמד ב-9 שחקנים, אבל כמובן שעלינו לכעוס על מה שקרה, היינו בשליטה והיה משחק אחר לחלוטין. לא חוויתי דבר כזה בחיים".

גם ולטמן, שהורחק גם הוא בכרטיס צהוב על נגיעת היד, לא חסך במילים: "זו בושה. שמרתי את היד קרוב לגוף והשופט אפילו אמר לי שזה בסדר. אם הוא רוצה לתת פנדל, מה שאני לא מצליח להבין, אז זה לפחות לא כרטיס צהוב", אמר והחמיא לחבריו, "הבחורים נלחמו כמו אריות בתשעה שחקנים, אם אחרי שני כרטיסים אדומים עדיין חזרנו עם נקודה אז אולי אנחנו צריכים להיות מרוצים, אבל ברור שתפרו אותנו, במאה אחוז – בחיים לא הייתי שותף למשחק כזה".


גנב את ההצגה והותקף על ידי שחקני אייאקס. השופט רוקי (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

בלינד, שבדקה ה-68 יצא ומיד אחריו ראה גם את ולטמן עוזב את כר הדשא כאמור, הוסיף: "גנבו אותנו בדיוק כמו שקרה במשחק באמסטרדם, זו בושה. ראיתי את התמונות וכולם יכולים לראות שבהתחלה תופסים אותי וזו עבירה עליי, אבל איפה ה-VAR כשבאמת צריך אותו? גם ולטמן היה עם היד צמודה לגוף וזו לא עבירה. אנחנו לא צריכים לדבר על שופטים, אלא להתעסק בעצמנו, אבל במשחק הביתי נגד צ'לסי היו רגעים מעוררי מחלוקת וגם עכשיו – לא יודע, אולי השופטים לא יכולים לעמוד בלחץ".

לסיכום אמר הבלם: "הייתה לנו טלוויזיה בחדר הלבשה וג'ואל ואני צפינו והיינו כל כך מתוסכלים, אבל מגיעות כל המחמאות לבחורים ששמרו על 4:4. אנחנו לא נשחק נגד ליל, אבל אנחנו בוטחים במחליפים שלנו ורק יכולים להצטער על הבושה שלא ניצחנו, כי לא הרבה קבוצות עולות ל-1:4 במשחק חוץ ועוד נגד צ'לסי. בושה שכך זה הסתיים".

לעומתם, המאמן אריק טן האח נאלץ להיות זהיר יותר במילותיו מיד לאחר המשחק: "נצטרך לקבל את מה שהיה, אבל ברור שמצפה לנו לילה ארוך. יש כמה החלטות שאפשר להטיל ספק לגביהן, וכך היה גם לפני שבועיים במשחק נגדם באמסטרדם. דיילי ביצע עבירה, אבל גם הייתה עבירה עליו קודם לכן – אם יש VAR, הצוות היה חייב לראות את זה. המזל הוא שאנחנו עדיין בפסגה והדברים תלויים בנו".


כבר חגגו בגדול בסטמפורד ברידג'. שחקני אייאקס (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי