קונטה תוקף: "היו טעויות בבניית הסגל, נמאס לי לחזור על עצמי"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Jörg Schüler/Getty Images

לאחר ההפסד בדורטמונד, מאמן אינטר פתח במונולוג נגד ההנהלה: "אומרים לי שאני צריך לחייך יותר בטלוויזיה, מה אני יכול לעשות? אני מקווה שבמאי יגיע חיזוק הולם. אין לי טענות נגד השחקנים, אבל הסגל קצר מדי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בדיוק כמו נגד ברצלונה בקאמפ נואו, מחצית טובה של אינטר לא הספיקה. אמש (שלישי) כבר הובילה 0:2 על בורוסיה דורטמונד בזיגנאל אידונה פארק, אך הנראוזרי הפסידו 3:2 ולראשונה בתולדות ליגת האלופות הם יוצאים ללא נקודות לאחר שעלו ליתרון כפול.

המאמן אנטוניו קונטה לא חסך במילים ושפך את כל טענותיו נגד ההנהלה לאחר הסיום המאכזב: "זה היה בדיוק כמו המשחק נגד ברצלונה, למען האמת זה היה הרבה יותר גרוע. כבר היינו ביתרון של שני שערים. זה מאכזב, מה אני יכול לומר? אומרים לי בהנהלה שאני צריך לחייך יותר בטלוויזיה".

"לא מתחשק לי אפילו לדבר על המחצית השנייה, מכיוון שיש לי יותר מדי אליבים ואני לא רוצה לייצר עוד. אני רק מקווה שהמשחק הזה הוא מסוג הדברים שצריך להבין. אין לי שום טענות נגד השחקנים, הם נתנו את כל כולם ואני יכול רק להודות להם על זה".


"זה היה הרבה יותר גרוע מההפסד לברצלונה". אנטוניו קונטה כועס (Alex Grimm/Getty Images)

"זה מעצבן אותי, ואני מקווה שההפסד מרגיז גם את השחקנים שלי. אנחנו לא יכולים לעשות יותר מאשר לעבוד יותר קשה וזה מה שאנחנו עושים. פשוט נמאס לי לומר שוב ושוב אותם דברים, ואני מקווה שבמאי יבוא לכאן חיזוק הולם".

"לא אכפת לי מחודש ינואר או פברואר, היינו צריכים לתכנן את העונה הזאת הרבה יותר טוב. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות צרות אם אנחנו בכושר משחק, אבל יש כאן שחקנים ששיחקו ללא הפסקה, נמאס לי לומר את זה".


לוסיאן פאברה חוגג, אנטוניו קונטה מאוכזב (FASSBENDER/AFP via Getty Images)

"זה לא קשור למועדון, נעשו כאן טעויות גדולות. אנחנו לא יכולים לשחק בסגל הזה גם בליגה האיטלקית וגם בליגה האלופות, אנחנו נדחקים לגבול. אני גם צריך לדבר עם השחקנים, מכיוון שעברו מקרה דומה גם נגד ססואולו, אז הם צמצמו מ-1:4 ל-3:4".

בעקבות ההפסד אינטר הסתבכה מאוד בבית, כאשר היא נותרה במקום השלישי לאחר שצברה רק ניצחון אחד בארבעה מחזורים וארבע נקודות בסך הכל. המשחק הבא של הקבוצה האיטלקית יהיה נגד סלביה פארג בחוץ ובמשחק השישי על כל הקופה היא תארח את ברצלונה בסן סירו. בפעם האחרונה שאינטר עלתה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות הייתה בעונת 2011/12 כאשר נעצרה בשמינית במפגש כפול נגד מארסיי.

ההופעה האחרונה של אינטר בשלב הפלייאוף באלופות. מאז חלפו כמעט שמונה שנים. בתמונה: וולטר סמואל ולואיק רמי (FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי