ילד היסטורי: השיאים המדהימים שרודירגו שבר מול גלאטסראיי

רודריגו
רודריגו | Angel Martinez / Stringer

הברזילאי הפך לשחקן השני הצעיר אי פעם שהבקיע שלושער בליגת האלופות אחרי ראול וכבש את צמד המהיר בתולדות המפעל. רשימת השיאים המלאה של הכוכב החדש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד אמנם עדיין מחפשת את דרכה אחרי עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ואפשר לומר שאדן הזאר שהגיע בקול תרועה עדיין לא עונה על הציפיות, אך הערב (רביעי) היה מי שהטריף את האוהדים בסנטיאגו ברנבאו במשחק מול גלאטסראיי במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות.


מדובר כמובן ברודריגו בן ה-18 ו-301 ימים, שהבקיע שלושער בלתי נשכח בגיל 18 ו-301 ימים והשאיר טעם של עוד. רק ראול (18 ו-113 ימים) הבקיע שלישייה במסגרת ליגת האלופות בגיל צעיר ממנו. אם לא די בכך, ילד הפלא החדש הבקיע את שני שעריו הראשונים תוך שש דקות ו-14 שניות – הצמד המהיר בתולדות המפעל ועל הדרך הוא הפך לברזילאי הצעיר אי פעם שמצא את הרשת בצ'מפיונס ליג.




שחקן נוסף בריאל מדריד שרשם ציון דרך יוקרתי הוא קארים בנזמה, שעקף את לא אחר מאשר אלפרדו די סטפנו האגדי עם 50 שערים במדי הבלאנקוס בליגת האלופות והתייצב לבדו במקום השלישי של הקבוצה מבירת ספרד. רק ראול וכריסטיאנו רונאלדו – מלך שערי המפעל בכל הזמנים – מקדימים את החלוץ הצרפתי. על החגיגה הגדולה העיבה פציעתו של מרסלו, שהספיק לבשל פעמיים לפני שנטש את המגרש בדקה ה-42. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי