הילד ענק: רודריגו הוביל את ריאל מדריד ל-0:6 על גלאטסראיי

רודריגו
רודריגו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הברזילאי בן ה-18 הטריף את הברנבאו עם שלושער ובישול לבנזמה, שהוסיף צמד. פ.ס.ז' העפילה לשמינית הגמר עם 0:1 על ברוז'. סיטי מעדה נגד אטאלנטה, אתלטיקו פספסה הזדמנות לעלות שלב עם הפסד ללברקוזן

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) כאשר בבית א', ריאל מדריד הוציאה קיטור עם 0:6 מוחץ על גלאטסראיי ופריז סן ז'רמן הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר עם ניצחון על קלאב ברוז'. בבית ד', אחרי שיובנטוס גברה על לוקומוטיב מוסקבה והשיגה את הכרטיס לשלב 16 האחרונות, אתלטיקו מדריד לא הצליחה לעשות את אותו הדבר ונכנעה לבאייר לברקוזן. עוד קבוצה שלא הצליחה להבטיח העפלה היא מנצ'סטר סיטי, שסיימה בתיקו נגד אטאלנטה אך נהנתה מחלוקת נקודות במשחק בין דינמו זאגרב לשחטאר דונייצק (שבה נעדר מנור סולומון הפצוע). טוטנהאם השיגה ניצחון חשוב למורל כשהביסה 0:4 את הכוכב האדום בלגרד, מה שפתח פער של ארבע נקודות בין השתיים.

ריאל מדריד – גלאטסראיי 0:6
זו התצוגה שהבלאנקוס היו צריכים כדי להשקיט את הרוחות בסנטיאגו ברנבאו. הקבוצה של זינדין זידאן יצאה מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח והלמה ביריבה הטורקית, עם שלושה שערים תוך פחות מרבע שעה שסגרו עניין מהר מהצפוי. שלוש הנקודות קירבו את ריאל מדריד לשלב הבא, אחרי שהפער בינה לבין קלאב ברוז' גדל לחמש נקודות.

מרסלו ורודריגו דאגו להרוג את המשחק בשלב מוקדם. בדקה הרביעית, המגן שלח כדור רוחב ארוך לעבר הילד בן ה-18, שחלף על פני למינה ובעט פנימה את שער הבכורה שלו בליגת האלופות. שלוש דקות חלפו והחלוץ כבר השלים צמד, אחרי שהמשיך הגבהה מדויקת של מרסלו בנגיחה לתוך הרשת. בדקה ה-14 אנזונזי דרך על קרוס ברחבה והעניק פנדל לבלאנקוס, ראמוס כבש את השלישי עם פאננקה קלילה. ההצגה של רודריגו נמשכה על סף סיום המחצית הראשונה – הברזילאי חטף כדור בחלק האחרון של המגרש ובישל לבנזמה, שקבע 0:4 מקרוב. בדקה ה-81, הצרפתי עקף את אלפרדו די סטפנו האגדי בדרך למקום השלישי בטבלת כובשי ריאל מדריד בכל הזמנים, עם השער השני שלו במשחק. רגע לפני שריקת הסיום, רודריגו חתם את הערב החלומי שלו כשכבש את השלישי שלו והשישי של ריאל.


ערב חלומי. רודריגו (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


בנזמה עקף את די סטפנו האגדי (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

פריז סן ז'רמן – קלאב ברוז' 0:1
אלופת צרפת התאוששה מההפסד המביך לדיז'ון במחזור הליגה האחרון והשיגה את הכרטיס לשלב הבא, עם ניצחונה הרביעי בליגת האלופות, בה היא מחזיקה במאזן מושלם. הבלגים, כאמור, התרחקו משמעותית מהעפלה לנוקאאוט ויהיו תלויים בהפסד ביתי של ריאל לפ.ס.ז' במחזור הבא, כדי שיישאר להם סיכוי לקראת המשחק נגד הלבנים במשחק האחרון של שלב הבתים.

22 דקות לקח לפריז לעלות ליתרון: די מריה הוביל התקפה מהירה דרך המרכז והעביר לדאגבה בצד ימין, המגן שלח כדור רוחב שהוסט על ידי ריקה, הגנת ברוז' לא השכילה להרחיק ואיקרדי ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב את שער היתרון, שהספיק לצרפתים כדי להשיג שלוש נקודות.


ניצחון מינימלי בדרך לשלב הבא. שחקני פ.ס.ז' חוגגים (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

אטאלנטה – מנצ'סטר סיטי 1:1
רצף חמשת הניצחונות של התכולים בכל המסגרות נקטע, לאחר שלא הצליחו לגבור על הקבוצה מברגאמו שאותה הביסו לפני שבועיים. בכך, הסיטיזנס פספסו הזדמנות לזכות בכרטיס לשלב 16 האחרונות, אך שמרו על פער חמש הנקודות מדינמו זאגרב ושחטאר דונייצק, שנפרדו בתיקו במשחק המקביל. האיטלקים השיגו את הנקודה הראשונה שלהם בליגת האלופות העונה, אבל ספק אם זה ינחם אותם.

בדקה השביעית, ראחים סטרלינג חטף כדור בחצי של היריבה ומסר לברנרדו סילבה. הפורטוגלי המשיך לגבריאל ז'סוס וזה בישל בעקב לסטרלינג, שהעלה את אלופת אנגליה ל-0:1. בדקה ה-43 ז'סוס בזבז הזדמנות להכפיל את היתרון כשהחמיץ בעיטת עונשין ושילם על כך בפתיחת המחצית השנייה, כאשר פאפו גומס הרים כדור מדויק מאגף שמאל לראשו של מריו פשאליץ', שאיזן בנגיחה וקבע את תוצאת המשחק. החלק המוזר של הערב הגיע בתשע הדקות האחרונות, אחרי שקלאודיו בראבו הורחק בדקה ה-81 לאחר שפפ גווארדיולה ניצל את כל החילופים שלו, ולכן קייל ווקר נאלץ לעמוד בשער עד הסיום.


קייל ווקר נאלץ לעמוד בשער (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

באייר לברקוזן – אתלטיקו מדריד 1:2
התקופה הרעה של הקולצ'ונרוס נמשכת. שלוש נקודות היו מעלות אותם לשמינית הגמר הערב, אבל במקום ניצחון הם יצאו מגרמניה עם הפסדם הראשון העונה בליגת האלופות. תומאס פארטיי כבש שער עצמי בדקה ה-41 ואפשר למארחים לעלות ליתרון, שאותו הכפיל קווין פולאנד בדקה ה-55. עמוק בתוך תוספת הזמן, אלברו מוראטה הבקיע שער ניחומים שלא שינה דבר.

הכוכב האדום בלגרד – טוטנהאם 4:0
הספרס הביסו את הסרבים בפעם השנייה בשבועיים והמתיקו מעט את פתיחת העונה הנוראית שעוברת עליהם. ג'ובאני לו צ'לסו כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה בדקה ה-34, אחרי מהלך שבו הארי קיין ויונג-מין סון החמיצו מקרוב. בדקה ה-57 סון כבש את השני של טוטנהאם ובמקום לחגוג, הצמיד את כפות ידיים בתנועת התנצלות בפני אנדרה גומש, על התיקול שהוביל לפציעה קשה של הפורטוגלי בשבת האחרונה. ארבע דקות חלפו והקוריאני השלים צמד, בדרך ל-0:3. את השער האחרון במשחק כבש כריסטיאן אריקסן בדקה ה-85. בעקבות הניצחון הלונדונים הגדילו את הפער מהכוכב האדום, שמדורגת מאחוריהם במקום השלישי בבית ב', לארבע נקודות.

תוצאה נוספת: דינמו זאגרב – שחטאר דונייצק 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי