רונאלדו יחזור נגד אתלטיקו. סארי: "הכעס שלו הוא חיובי"

כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי | KIRILL KUDRYAVTSEV / Contributor

הכוכב, שזכה למנוחה נגד אטלאנטה, כשיר ואמור לפתוח נגד הקבוצה מולה כבש שלושער אשתקד, קוסטה הפצוע ייעדר. מנגד, הקולצ'ונרוס טרם הבטיחו העפלה, אך סימאונה יעבה את הקישור. במשחק נוסף: לוקומוטיב - לברקוזן

(גודל טקסט)

שלב הבתים בליגת האלופות מגיע לשלבי ההכרעה כאשר המחזור החמישי ייצא לדרך מחר (שלישי). בית מספר 4 התעורר לחיים עם ניצחונה של באייר לברקוזן על אתלטיקו מדריד במחזור שעבר, אך הקבוצה של דייגו סימאונה עדיין פייבוריטית ברורה להעפיל לשלב הבא יחד עם יובנטוס. השתיים ייפגשו מחר בטורינו בשחזור שמינית גמר הצ'מפיונס מאשתקד, כאשר לוקומוטיב מוסקבה תארח את הגרמנים במאבק, כך נראה, על המקום השלישי.


יובנטוס – אתלטיקו מדריד (22:00)

קרב ענקים בטורינו, שחזור שמינית גמר ליגת האלופות אשתקד. וכריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער בגומלין באיטליה ושלח את יובנטוס לרבע הגמר – חוזר מהפציעה בדיוק בזמן, לאחר שלא נכלל בסגל במשחק נגד אטלאנטה והוחלף קודם לכן נגד לוקומוטיב מוסקבה ומילאן. נגד אתלטיקו כבש רונאלדו 25 שערים ב-34 משחקים כאשר רק נגד יריבה אחת כבש יותר במהלך הקריירה – סביליה. בניגוד אליו, דוגלאס קוסטה שכבש את שער הניצחון המבריק נגד לוקומוטיב – נפצע, ייעדר שבועיים ויחמיץ את המשחק. לאלופת איטליה תספיק נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון בבית.


כוכב העבר אלסנדרו דל פיירו אמר על הפורטוגלי: "התנהגותו לא הייתה יפה, אבל כריסטיאנו מקצוען נהדר וחבריו לקבוצה רואים בו מודל לחיקוי ומכבדים אותו. בפתיחת העונה הזו הוא היה פחות מבריק אך הוא צריך לעשות את ההבדל בפברואר, כשמגיע הנוקאאוט בליגת האלופות". על דבריו של קאפלו אמר: "הוא דיבר על סגנון המשחק שהשתנה ולא ניסה להקניט אותו. רונאלדו עדיין יכול לתת המון".


יובה מחזיקה במאזן ביתי מצוין נגד הספרדיות. ההפסד לריאל מדריד בטורינו ברבע הגמר ב-2018 היה ההפסד היחיד שלה מ-12 משחקים. היא ניצחה בשבעה וסיימה ארבע פעמים בתיקו.


דל פיירו.
דל פיירו. "רונאלדו יעשה את ההבדל בנוק-אאוט" (OLIVIER MORIN/AFP/Getty Images)


סארי אמר לקראת המשחק: "ממה שאני רואה, הקבוצה שלי משחקת נהדר ואני רוצה לראות המשכיות לזה, אבל אנחנו חייבים לקחת בחשבון את התכונות של השחקנים. בהחלט יש לנו לאן להשתפר. אתלטיקו? אנחנו לא יכולים לדאוג לגבי מה הם הולכים לעשות. הם קבוצה חזקה שקשה להתמודד מולה אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולראות איך אנחנו מביאים את המשחק הטוב ביותר שלנו".


"העבודה שסימאונה עשה באתלטיקו ראויה לכל ההערכה שבעולם", הוסיף המאמן האיטלקי.


מערכת היחסים עם כריסטיאנו רונאלדו: "הקשר בינינו טוב. אם שחקן שזכה בכל כך הרבה בקריירה כועס על עצם זה שהוא מוחלף, זה מראה שעדיין יש לו הרבה מוטיבציה וזה דבר חיובי".


סארי עם רונאלדו.
סארי עם רונאלדו. "הקשר בינינו טוב" (KIRILL KUDRYAVTSEV / Contributor)


מצבו של הפורטוגלי: "אתמול הוא התאמן עם הקבוצה, נראה שהמצב שלו משתפר אבל אנחנו עדיין נצטרך להעריך את המצב מחדש בין היום למחר".


לאחר מכן, עם סיום האימון, רונאלדו אישר שישחק כשכתב: "חזרתי". שחקנים שבספק הם מתייס דה ליכט ופדריקו ברנרדסקי, ועליהם אמר סארי: "זה תלוי בהרבה כיצד הם ירגישו. גם אותם עדיין צריך לבדוק".


שלישיית ההתקפה: "קשה לשחק עם רונאלדו, דיבאלה והיגוואין ביחד, התכונות שלהם כשחקנים לא מסתדרות. אבל כל השלושה הם שחקנים מצוינים והם מרגישים בנוח אחד עם השני".


היגוואין, דיבאלה ורונאלדו.
היגוואין, דיבאלה ורונאלדו. "קשה לשחק עם שלושתם ביחד" (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)


היגוואין עצמו אמר: "המטרה שלי כשחזרתי ליובה היתה להוכיח לכולם שרציתי להישאת. אנחנו במקום טוב אבל עדיין יש לנו הרבה מה לעשות".


שיתוף הפעולה עם דיבאלה: "בכל פעם שאני ופאולו על המגרש ביחד אנחנו עושים את הטוב ביותר שלנו ומנצלים כל הזדמנות שיש לנו".


על סארי: "עשיתי איתו את העונות הטובות בקריירה שלי. אני יודע למה הוא מצפה ואני שמח לעבוד איתו".


היגוואין.
היגוואין. "עשיתי עם סארי את העונות הטובות בקריירה שלי" (MIGUEL MEDINA / Contributor)


היריבה: "חייבים לכבד את אתלטיקו. יש לנו משחק קשה מחר, הם יעשו הכל כדי לנצח אבל אנחנו רוצים לסיים בראש הבית".


על רונאלדו: "כולנו יודעים כמה הוא שחקן מעולה. כולנו שחקנים חשובים והכרחיים לקבוצה וכל אחד עושה את החלק שלו".




אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק לאחר תיקו מאכזב 1:1 נגד גראנדה בחוץ. לאור ההפסד לבאייר לברקוזן במחזור הקודם בצ'מפיונס, הקבוצה של דייגו סימאונה טרם הבטיחה את העפלתה לשלב הבא. אם תנצח בטורינו היא תוכל להשתלט אפילו על המקום הראשון.  הבלם חימנז חזר לאימונים לאחר שנעדר כחודש בגלל פציעה אך לא מתוכנן לפתוח בהרכב. תומאס פארטיי והקטור הררה יעבו את האמצע יחד עם קוקה וסאול.


ז'ואאו פליקס, שעלה מהספסל ביום שבת לרבע שעה לאחר שהחמיץ את ששת המשחקים שלפניכן, אמור להתחיל את המשחק על הספסל. כאשר אלברו מוראטה ששבת מהבקעה לאחר שישה משחקים רצופים, ישמח לכבוש נגד האקסית. 



פליקס עם סימאונה. צפוי לפתוח על הספסל (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)


לוקומוטיב מוסקבה – באייר לברקוזן (19:55)

הגרמנים שפתחו את הקמפיין בצורה נוראית עם שלושה הפסדים רצופים הצליחו להשיג 1:2 חשוב על אתלטיקו מדריד אך נראה כי הסיכוי שלהם להעפיל לשמינית הגמר הוא קלוש. כעת הם ירצו לגמול לרוסים שניצחו אותם במשחק בגרמניה. הקבוצה של פיטר בוס אכזבה ביום שבת כשסיימה רק ב-1:1 ביתי נגד פרייבורג. הקשר קווין הרבץ נמצא בספק גדול למשחק.


סגנית אלופת רוסיה מגיעה למשחק לאחר ניצחון דחוק 2:3 על טאמוב במסגרת הליגה כשהיא רחוקה חמש נקודות מהמוליכה זניט. בכך קטעה לוקומוטיב רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. ג'פרסון פרפרן ימשיך להיעדר בשל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי